טיפים לארגון בת מצווה ייחודית

טיפים לארגון בת מצווה ייחודית

בת המצווה הפכה בשנים האחרונות לאחד האירועים המרשימים והמושקעים שתוכלו לעלות על הדעת. שפע האטרקציות, האולמות והתלבושות המיוחדות, הפכו כל ניסיון לארגן בת מצווה ייחודית למשימה של ממש. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את היום הגדול של הקטנה שלכם לבלתי נשכח ועצה אחת שתעזור לכם לשמור על תקציב מאוזן בדרך.

הקשבה לרצונות של כלת האירוע ושיחה מקדימה

בסופו של יום, אם אתם תצאו מרוצים מהשמחה אך הקטנה שלכם תחוש טעם של החמצה – לא השגתם דבר. חשוב לשתף אותה כבר מהרגע הראשון ולשאול אותה מה הרוצות שלה וכיצד ניתן להגשים אותם בעזרת התקציב העומד לרשותכם. ארגון בת מצווה מיוחדת נובע מהקשבה מלאה ומתקשורת ברורה בין ההורים לבין הילדה.

בחירה באומן אהוב על הילדה שלכם

למרות שזה אולי נשמע יקר, בעידן הרשתות החברתיות יש אפשרות לא רעה שהאומן האהוב על הבת שלכם הוא זמר שעדיין לא חווה את הפריצה הגדולה. חשוב לבחור באומן שאהוב על הילדה (ולא דווקא כזה שאהוב על ההורים שלה). חובה להנציח את רגע הפגישה ולאפשר לה לשוחח איתו כמה דקות לפני שההופעה הגדולה מתחילה וכל החברות שלה ייעטפו אותה באהבה. כדאי להיות מוכנים עם המצלמה ולא לשכוח להנציח את הרגעים המרגשים הרבה לפני שההופעה מתחילה.

שילוב של אטרקציות בכל אירוע של בת מצווה

יש מגוון עשיר של אטרקציות שיהפכו כל בת מצווה לאירוע מהאגדות. החל משילוב של סוסי פוני קטנטנים שיאפשרו לכולן לרכב עליהן ולהצטלם איתם ועד לעמדות פדיקור ובייבי ליס שיהפכו את כל המוזמנות לנסיכות ליום אחד. ארגון בת מצווה מיוחדת אולי נשמע תהליך מסובך אבל עם כל האפשרויות שקיימות היום, זו בחלט משימה שתוכלו לעמוד בה בהצלחה. הנה כמה אפשרויות נוספות שיעזרו לכם לשדרג כל חגיגה:

  • עמדת קעקועי חינה זמניים
  • עמדת קריוקי 
  • בר של שייקים ללא אלכוהול
  • תא צילום לסלפי מושלם
  • עמדת איפור וסטיילינג
  • עמדות מולטימדיה

מיקום שהוא אטרקציה בפני עצמו

אולם אירועים או גן ירקרק הם ללא ספק הבחירה הבטוחה, אבל אסור לשכוח את כל שאר האופציות שקיימות בעבורכם. ניתן להשכיר קולנוע עבור החברות של כלת השמחה או לאפשר כניסה משותפת לגן שעשועים יחד עם בנות הכיתה. שימו לב: כיום ניתן לראות מגמה של הפרדה בין האירוע עם חברי הכיתה ובין האירוע של המשפחה. זה לא מומלץ עבור כל משפחה אבל בהחלט משהו ששווה לחשוב עליו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*