אשדוד עוקפת את ת״א בביקוש לשכירות

אשדוד עוקפת את ת״א בביקוש לשכירות

אשדודים נוהגים בד״כ לפזול לכל מה שקורה בעיר הגדולה, אך מנתונים בדוקים ממדד השכירות של וואלה! נדל״ן ואתר יד2 לחודש יוני מתגלה נתון מדהים… הביקוש להשכרת דירות בעיר אשדוד הוא הגבוה ביותר מבין כל הערים המובילות. כך, למשל, בעוד שבתל אביב יש 74 מתעניינים בממוצע על כל מודעה להשכרת דירת שלושה חדרים בעיר, באשדוד הביקושים גבוהים ב-130%, עם ממוצע של 172 מתעניינים על מודעה כזו.

עם זאת, אף שאשדוד עוקפת את תל אביב בסיבוב, נראה כי האחרונה דווקא רשמה עליות בביקושים להשכרת דירות בחודש יוני האחרון בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד; ואילו אשדוד דווקא רשמה ירידה. והיא לא היחידה: מרבית הערים רשמו בחודש שעבר צניחות בביקושים להשכרת דירות, הבולטת בהן היא נתניה, עם ירידה של 28% בביקוש לדירות שלושה חדרים; צניחה של 23% בביקוש לדירת ארבעה חדרים; וירידה של 14% בביקוש לדירות שני חדרים.

קפיצה של 12% במחירי השכירות

גם מבחינת מחירי השכירות אשדוד מובילה, כשלמעשה היא העיר שמחירי השכירות בה עלו הכי הרבה בהשוואה ליוני אשתקד. על פי הממצאים, מחירי השכירות של דירות שני חדרים בעיר עלו בשיעור של 12% לעומת יוני אשתקד, ועומדים על למעלה מ-3,000 שקלים בחודש – סכום זהה לשכר דירה בדירת שלושה חדרים בפתח תקווה.

כאשר מדובר בדירות ארבעה חדרים באשדוד, המחיר קופץ ל-4,500 שקל בחודש בממוצע – עלייה בשיעור של כ-8% לעומת מחירי השכירות ביוני אשתקד. עלייה של 9% נרשמה גם במחירי השכירות של דירות שלושה חדרים בעיר, אשר עומדים כיום על מחיר ממוצע של כ-3,600 שקל – סכום הזהה לדירת שלושה חדרים בחולון, שרשמה גם היא עלייה במחירי השכירות בשיעור של 5% לעומת יוני אשתקד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*