שמלות כלה לעונה החמה בדרום הארץ ובשפלה

שמלות כלה לעונה החמה בדרום הארץ ובשפלה

נשים מאשדוד והסביבה שמתחתנות בחודשים החמים של השנה תמיד ניצבות בפני דילמה – איך להתמודד עם החום ביום החתונה? איך לגרום לאורחים להרגיש בנוח בימים חמים במיוחד ואפילו חשוב יותר – מה לעשות על מנת שאת עצמך, הכלה, תרגישי בנוח עד כמה שאפשר לפחות לאורך מרבית היום הגדול? בעוד שלאורחים יש את המזגן של אולם האירועים, עבורך היום עמוס הרבה יותר – הכנות, צילומים, הסתובבויות בלתי פוסקות בין כל האורחים, חופה שבדרך כלל נערכת בחוץ וללא מיזוג וכו'.

יצאנו לשאול מעצב שמלות כלה מוביל איך שמלת כלה מתאימה יכולה לעזור להתמודד עם החום הכבד המאפיין חתונות קיץ רבות.

שמלות כלה אווריריות ומינימליות אך בטוב טעם

יצרנו קשר עם אחד ממעצבי שמלות הכלה המובילים והמבוקשים ביותר בישראל, על מנת לקבל ממנו כמה טיפים בנוגע לבחירה מושכלת ונבונה של שמלת כלה עבור חתונה בעונה החמה של השנה, במיוחד במקומות כמו אשדוד, השפלה ודרום הארץ, שם החום כמעט תמיד כבד יותר מאשר באזורים צפוניים יותר.

המסר העיקרי שביקש אותו מעצב להעביר הוא כי על ידי בחירה של שמלה מתאימה המעוצבת באופן מקצועי ונבון, אפשר להקל משמעותית על החום שתחווה הכלה לאורך היום הגדול. לא כל שמלה בקולקציה שתופסת לך את העין היא בהכרח השמלה המתאימה עבורך, במיוחד אם את מתחתנת בעונה החמה של השנה.

עבור חתונות קיץ, ניתן למצוא קולקציות של שמלות כלה אשר מכילות עיצובים רבים של שמלות כלה מינימאליות מבחינת היקף השימוש בבדים וסוג הבדים, אך עדיין שמלות המעוצבות בטוב טעם ואינן חושפניות או פרובוקטיביות יתר על המידה. שמלת כלה עם שסעים ארוכים ברגליים היא דוגמה טובה לכך – השסעים הארוכים אינם בהכרח חושפים את כל הרגל, אלא רק לסירוגין (בעיקר כאשר הבד מתנופף ברוח). כך, לאורך מרבית האירוע נכנס אוויר ומקרר את הגוף, למרות שהעור אינו חשוף כולו. דוגמה נוספת היא שמלות כלה עם שרוולים קצרים, מה שמשחרר את ידיה של הכלה ומאפשר לה להרגיש יותר מהרוח והמזגן, ופחות להתחמם.

הרבה שימוש בבדים אווריריים

דרך נוספת להתמודד עם החום הכבד באמצעות שמלת כלה מתאימה היא ללכת על עיצוב אשר משלב הרבה בדים אווריריים. לדוגמה, בשנים האחרונות שמלות כלה מרובות תחרה הפכו פופולאריות מאוד. התחרה היא כמובן בד נושם אשר מאפשר לאוויר להיכנס מבעד לשמלה ולאוורר ולקרר את הגוף. ניתן למצוא לא מעט עיצובים של שמלות אשר מרבית שטחן מכיל תחרה, ובשנים האחרונות ניתן לראות גם כלות רבות (כמו גם שושבינות ואורחות) אשר מגיעות עם שמלה שכל כולה תחרה, ומתחתיה בגד גוף אשר מכסה רק את האזורים שצריכים להיות מכוסים ולא חשופים.

לסיכום, על ידי בחירת שמלת כלה מתאימה ניתן להפוך את יום החתונה לנעים ואוורירי הרבה יותר עבור הכלה, גם אם מתחתנים באשדוד ובדרום הארץ וגם אם החתונה היא בשיא הקיץ. כדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים שמלת כלה…

תמונה: graphicstock

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*