מהפכת העסקים הקטנים באשדוד

מהפכת העסקים הקטנים באשדוד

לראשונה באשדוד וככל הנראה גם בישראל מצליחים עסקים להתאגד ברמה מקומית לכדי התארגנות חוקית. בימים אלה שוקדים מארגני מחאת כרטיסי האשראי לעבור ולנהל את המאבק בצורה מאורגנת לטובת העסקים הקטנים הפועלים בעיר. הרעיון המרכזי הוא הקמת מודל המאגד את כח בעלי העסקים לטובת סיוע קולקטיבי במגוון תחומים כגון: עמלות הסליקה, רכישות מרוכזות מול ספקים גדולים, תרבות ופנאי, השתלמויות מקצועיות ועוד…

ניזרי-קקון

מובילי המיזם הם דוד קקון ואושרי ניזרי, השניים הכירו במקרה ומהרגע שנחשף ניזרי לתענית האב שכתב קקון נוצר בין השניים קליק מושלם המשלב 2 עולמות שונים, מה שנקרא הזיווג המושלם.

השניים החלו להוביל את מחאת האשראי שכללה בשלב ראשון את נושא הכחשת העיסקאות והצליחו לסחרר את התקשורת המקומית והארצית, הצליחו להגיע יחד עד לתכניות הכלכליות הטלויזיה והיום הם מחוזרים ע״י 2 חברות אשראי גדולות המנסות לתת הצעה אטרקטיבית עבור העסקים שיצטרפו לארגון העסקים אותו מתכננים השניים.

יום-ללא-אשראי

״עסקים קטנים ועסקים עם מחזורים נמוכים משלמים עמלות סליקה מטורפות, אנחנו מתכוונים ליישר קו בין כל העסקים שיחברו אלינו ויקבלו תנאים מועדפים הן בעמלת הסליקה ובנוסף יקבלו יחס של עסקים גדולים באופן שיוויוני״ מספר קקון.

השניים מאמינים כי עם כח משמעותי יוכלו להתנהל באופן אחר מול כל הגופים הממשלתיים, כולל העירייה, יכולת העירייה לסייע לעסקים הינה משמעותית מאוד וכל החלטה או שינוי החלטה יכולה להיות משמעותית לבעלי העסקים.

ניזרי וקקון מאמינים שאחרי שהמודל האשדודי יתפתח ויניב הישגים עבור העסקים באשדוד הצעד הבא יהיה להעביר את הניסיון לערים אחרות עד שישונו בכנסת לא מעט מחדלים העוסקים בנושא העצמאיים. ״זוהי בשורה שתצא מאשדוד לטובת כלל בעלי העסקים באשדוד״ מצהיר ניזרי.

קצב ההרשמה משביע רצון אך עדיין ישנה המון עבודה, טופס הרשמה דיגיטלי יצא כבר לאוויר וההרשמה נמצאת בשיאה, בעלי עסקים המעוניינים להרשם ללא תשלום מוזמנים למלא את הפרטים ע״י:

 לחיצה כאן!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*