הצד האשדודי של ביקור ראש ממשלת הודו בישראל 

הצד האשדודי של ביקור ראש ממשלת הודו בישראל 

מדינת ישראל כולה התרגשה בשבוע שעבר מביקורו ההיסטורי של ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי בישראל. גם לאשדוד, העיר בה נמצאת קהילת יוצאי-הודו הגדולה בישראל, הייתה נגיעה בביקור –  להקת "נמסטה ישראל" האשדודית השתתפה באירוע הרשמי של ראשי המשלחת הכלכלית של הודו.

העיר אשדוד ידועה במגוון הקהילות והרב-תרבותיות שאותה היא מעלה על נס. אחת מהקהילות המיוחדות בעיר היא קהילת יוצאי-הודו בעלת התרבות העשירה בתחומי הקולינריה, הריקוד, השירה ועוד. אחד מנכסי התרבות של הקהילה באשדוד היא להקת "נמסטה ישראל" בהובלת דודו ניגרקר אשר מופיעה באירועים רבים, ואף הופיעה ברחבי העולם, כולל בהודו עצמה.

הלהקה הופיעה באירוע רשמי של ביקורו של רה"מ ההודי בישראל כחלק מאירוע מיוחד לאנשי כלכלה ומשקיעים גדולים (אנג'לים) שהגיעו מהודו כחלק מהמשלחת הכלכלית, בשיתוף ארגון A&G Partners.

אל האירוע הוזמן כאורח כבוד גם נאור ביטון, יועצו של ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי. ביטון ציין בפני באי האירוע כי "אשדוד כעיר הרב-תרבותית של ישראל מעודדת את השימור והשגשוג של התרבות הייחודית של קהילת יוצאי-הודו כחלק ממארג הקהילה העירוני. להקת "נמסטה ישראל" מסבה לאשדוד גאווה רבה במופעיה השונים בארץ ובעולם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*