בבית ספר שח"ר מוכנים לקיץ

בבית ספר שח"ר מוכנים לקיץ

יום קהילה בסימן "הכנה לקיץ בטוח" התקיים בבית הספר שח"ר ובשיתוף כוחות הביטחון וההצלה, הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות והתכנית הלאומית 'עיר ללא אלימות'. באירוע הוצגו יכולותיהם של כוחות ההצלה והמשטרה ועבודתם בתחומי העיר, שמטרתם שיפור תחושת הביטחון האישי של התושבים, כדי שידעו שיש למי לפנות בעת הצורך.

ביום זה השתתפו תלמידי וצוות ההוראה של בי"ס שח"ר וקבוצת המנהיגות הפועלת במסגרת תכנית 'מוגנות חברתית' של עיר ללא אלימות. לחברי 'קבוצת המנהיגות' חולקו קסדות רכיבה על ידי הגב' אילנית אלימלך, מנהלת המטה לבטיחות בדרכים אשדוד, כאות הצטיינות על פועלם והתנדבותם במשך כל השנה למען חבריהם לספסל הלימודים בכל מה שנוגע באלימות ברשת, גלישה בטוחה ונושאים אקטואליים משתנים ועל היותם דוגמא אישית לרכיבה בטוחה בפרט ולשמירה על כללי זהירות בדרכים בכלל.

"בדרך כלל אנחנו נתקלים בתפקידים השונים של כוחות הביטחון רק באירועים חריגים, אבל הפעם בפרויקט 'מוגנות חברתית' חשבנו להציג אותם מקרוב בפני מאות ילדי בית הספר שהגיעו לתצוגה מרהיבה", סיפרו שי נקש ועמיחי חדד, רכזי הרשות העירונית, שיזמו את האירוע.

תודה לצוות ומנהל בית ספר שח"ר, הרב רמי רחמים כהן, למנכ"לית הרשות הגב סימונה מורלי, שמסרה את ברכתה למשתתפים ביום זה, למנהלת תכנית 'עיר ללא אלימות אשדוד', הגב' דבורית זהבי, למנחה תכנית מוגנות, מר דוד גרדוביץ', למר שי נקש, רכז סיירות עירוני, לרס"מ שלומית אברהם, מש"קית ראשונים, לרס"מ איציק פלאצ'י, מש"ק לברון ולגב' אילנית אלימלך, מנהלת המטה לבטיחות בדרכים אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*