לחיים על כוס קפה

לחיים על כוס קפה

תרבות השתייה החדשה אליה נחשפו אזרחי ישראל בשנים האחרונות מביאה איתה צרכים חדשים ואחרים של שתיה מוכנה בכל מקום וכוסות למזיגה בקו שונה.

כוס קפה בכל מקום

המראה של אדם מסתובב ברחוב עם כוס בידו היה נראה עד לפני שנים מעטות מוזר. נוסע עולה לאוטובוס עם כוס בידו לוגם מהמשקה להנאתו, בתחילה המבט היה תמה ומתפלא. היה מקובל לראות אנשים שותים מתוך בקבוק שתיה קרה או מתוך פחית, אבל ישירות מתוך הכוס, זה היה נראה מוזר ולא נורמטיבי.. אך הזמנים השתנו וכוס שתייה בידו של אדם המסתובב ברחבי העיר הפכה למקובלת ונפוצה מאוד. כך גם התופעה של נוסע ובידו כוס שתייה הפכה להית דבר שבשגרה.

שתייה מאז ולתמיד

כמו בכל התחומים, גם בשתייה יש תרבות. ניתן לראות בתרבויות שונות סוגי משקאות כאלו ואחרים הנהוגים לשתייה. ישנם מקומות בהם ישתו שתיה חמה ובאחרים שתיה קרה. כולם מכירים את שעת התה של האנגלים ואת השתייה האלכוהולית של יוצאי ברית המועצות. ככל הנראה, תרבות השתייה הינה משהו שמאפיין כל מדינה ולכן אפשר לומר שהיא דבר שנולדים איתו. או אולי אפילו קודם, משהו עושה לך טוב מאז שהיית תינוק.

לגימה מכל הטעמים

אייס קפה זו השתייה שחדרה למחוזותינו אט אט, עד שניתן לומר שלאחר שנים יחסית לא ארוכות היא הפכה להיות השתייה של המדינה. המשקה הקר של הקפה מושך אלפי לקוחות מרוצים לשתות אותו שוב ושוב ולהסתובב עם הכוסות הגבוהות המכוסות והספורטיביות שלו בכל קרן רחוב. הוא משקה מושך ומשכנע, כזה שמשאיר טעם טוב ומרענן בפה – שילוב של כוס שתיה מושלמת, שילוב של כל הטעמים.

תרבות של שתיה

אייס קפה הינה אחד מהמשקאות הנמכרים ביותר בישראל, ניתן לראות זאת בחנויות לממכר כוסות שתיה. זו גם הסיבה בגינה הוא מופיע בחנויות לממכר אוכל מוכן. לא אחת לקוח מבקש לקנות לעצמו ארוחה קלה ולקנח בכוס שתיה כזו. בעלי העסקים למדו את הצרכים ומספקים אותם ללקוחות ואכן הצריכה מביאה את התוצאה של גלגל בלתי נגמר של צריכה של שתיה מהסוג הזה. אייס קפה הפך להיות חלק מהתרבות הישראלית והוא נראה אפילו בארוחות חלביות ביתיות כמו גם בארוחות חגיגיות.

לטעום מחדש

אין כמו כוחו של ההרגל כדי לשנות אצלנו סטטוס ותדמית. כן, גם כוס הקפה התמוהה הפכה להיות אחד ממוצרי הצריכה שלנו, גם היא הפכה למבוקשת ומקובלת. מדהים לראות מה כוחו של הרגל עושה לאדם, כיצד כוחו של ההרגל משפיע ומנצח את האדם ואת הרגליו. ניתן לראות בכך חסרונות, כמו משיכה ונהירה אחר ההמון, אבל יש לכך מעלות רבות, כאשר בן אדם לומד דברים חדשים, בוחר בטעמים חדשים ומתחיל להעדיף מוצרים וטעמים שונים. נחמד לגוון, נחמד להתחדש ומרענן לשתות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*