הסיוט של תושבי שד׳ תל חי

הסיוט של תושבי שד׳ תל חי

על פניו תושבי שדרת תל חי נחשבים למסודרים של אשדוד, דירות יקרות ו״איכות חיים״ גבוהה, בתי ספר, גנים, דירות חדשות יחסית ופארקים… מה שפחות יודעים על איכות חייהם של אלה שחיים על השדרה מתחיל בשישי בצהריים ונמשך גם בשבת.

תנועה חסרת תקדים של אופנועי שטח, טרקטורונים ורכבי באגי שמגיעים ממזרח למערב וחוברים לשדרה בפינת בני ברית כשרעש מנועים צורם מלווה אותם ומטריף את אווירת השישי הרגועה של תושבי הרובע.

המנועים הונדסו בצורה שהאגזוזים מרעישים ברמות שריכטר לא מזהה, מי שנרדם לשנ״צ אחרי שבוע עמוס של עבודה או בדיוק סיים להרדים את הקטנים עבד לחינם, אי אפשר לשרוד את הרעש.

זה בא בגלים, לא צפויים כך שלא ניתן לתכנן כלום. המשטרה מיותר לציין לא ממש נמצאת כדי לאכוף, אם לא את הרעש אז לפחות את הסכנה, כפי שתראו בסרטון זוהי ממש סכנת חיים, הנסיעה על המדרכות, על גלגל אחד או שניים, חיתוך הנתיבים, נסיעה על נתיבים נגדיים, נסיעה במהירות מופרזת ייגמרו ללא ספק באסון ביום שילד קטן ייצא חלילה עם אופניים מאחת היציאות.

כדי להבין על איזו עוצמה של סכנה מדובר הצבנו צלם על אחת המרפסות והתנובה שתעדנו היא רק של חצי שעה. ככה זה כל סופ״ש ולפעמים גם בווליום הרבה יותר גבוה. גם אנחנו חשבנו שמדובר בהגזמה, עד שהגענו.

אז אולי הפעם יקדימו במשטרה תרופה למכה וימגרו את התופעה לפני שיקרה אסון ונגיד… ״אבל התרענו״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*