יומן מסע שייט: 4 ימים מתוך קרוז לקריביים רויאל קריביאן

יומן מסע שייט: 4 ימים מתוך קרוז לקריביים רויאל קריביאן

האיים הקריביים הם חלומו של כל חובב שמש וחופי ים זהובים, והקרוז היוקרתי של של מונה קרוז על גבי הרויאל קריביאן הופך את החוויה לחלומית במיוחד. יומן מסע מארבעה ימים על גבי ספינת תענוגות.

אני אגיד לכם את האמת: אני לא חובב קרוזים. לא מפחד, חס וחלילה, פשוט כשאני מגיע לחו"ל אני אוהב את החופש, ובמיוחד את היכולת לבחור מה בא לי לעשות והיכן לבלות כל רגע מהטיול. להפתעתי, קרוז לקריביים של מונה קרוז מעניק לכם בדיוק את זה: חופש תענוגות מושלם, שבו תוכלו לבלות איך שתרצו בכל בוקר ולילה, וברמה הכי גבוהה שאפשר.

הספינה

הקרוז מתנהל על פני ספינת ענק מפנקת של חברת "רויאל קריביאן". הספינה, ממש כשם החברה שמחזיקה בבעלות עליה, לא פחות ממלכותית. השירות יוצא מן הכלל, החדרים מרווחים יחסית, ואת היוקרה והסטייל האירופאי מרגישים בכל מקום.

חברת "רויאל קריביאן" מחזיקה בצי אוניות תענוגות משוכללות, כולל כמה מהאוניות היוקרתיות והגדולות בעולם. לחברה שפועלת כבר למעלה מ-50 שנה יש מוניטין בינלאומי, והיא רכשה מספר חופים קריביים במיוחד בשביל לקוחותיה.

הקריביים

כמה מהחופים הטובים בעולם נמצאים באיים הקריביים. אתר טריפ אדוויזר (TripAdvisor) מדרג בכל שנה את החופים היפים ביותר בעולם. מתוך חמשת החופים שתפסו את המקומות הראשונים, שלושה נמצאים בקריביים: חוף גרייס שבאיי טרקס וקייקוס תופס את המקום השני, והחופים איגל ביץ' שבארובה ופלאייה פראיסו שבקובה תופסים את המקומות השלישי והרביעי, בהתאמה.

כשמגיעים לחופים קריביים, המציאות עולה על כל דימיון. החופים הם מסוג המקומות ששמעתם בלי סוף כמה הם יפים וכמה כיף בהם, אך עד שלא חוויתם זאת על בשרכם לא הבנתם באמת. היופי שלהם מסמר שיער: צמחייה טרופית ירוקה מעטרת את החופים, וצומחים בהם עצי קוקוס מרשימים בדיוק כמו בסרטים. חוף הים לבן, הפירות זמינים וחלומיים (וגם זולים), והמקומיים מסבירים פנים בצורה יוצאת דופן.

האווירה הקסומה משלימה באופן מדהים את החופים ואת הנופים האקזוטיים שבאיים. החופים הקריביים הם שילוב מושלם של שקט ורוגע עם חושניות לטינית טיפוסית. מרגע שכף רגלכם תדרוך על האי, ישתלטו עליכם רוגע ושקט שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם.

השקיעות באיים יכולות לגרום גם לליבו של הציניקן הגדול בעולם לרטוט. כשהשקיעה נגמרת והלילה יורד, משתלטת אווירה חושנית מחשמלת על התיירים שבמקום, בניצוחם של המקומיים, כמובן. אולי אלה הים והשמש הטרופית, אולי אלה המקומיים הנינוחים, אבל משהו באווירה פשוט גורם לכם לשכוח את החיים האמיתיים ולהתמסר בצורה טוטאלית לחופש. אין יותר טוב מזה!

הקרוז  

אל כל הקסם הזה הגענו על גבי אחת הספינות המענגות ביותר בעולם. קרוז לקריביים רויאל קריביאן של מונה קרוז מספק לכם הפלגה יוקרתית ומהנה במיוחד.

את הקרוז מתחילים במיאמי כמובן, ותוך זמן קצר (הפלגה של כיומיים) מגיעים לאי הראשון. אל דאגה, השהיה על גבי סיפון הספינה רחוקה מלהיות משעממת: מספר בריכות פועלות על גבי הספינה, וגם ספא עם טיפולים מפנקים במיוחד. בנוסף, הסיפון ובטן הספינה מלאים בברים, במסעדות ובמתקני פנאי, בידור וספורט.

ביום השלישי לקרוז הגענו לסן מרטין, אי ציורי המחולק לחלק הולנדי ולחלק צרפתי. לאורך החוף בחלקו הצרפתי של האי פזורים בתי קפה ומסעדות בניחוח צרפתי משגע, שמתערבב בטבעיות עם האווירה המקומית. קסם של מקום.

ביום שלאחר מכן הגענו לאי מודרני עם השפעות אמריקאיות ברורות: פורטו ריקו. בפורטו ריקו ניתן לצאת בקלות לטיול בחלק הפנימי של האי, שם תוכלו לבקר בהרי קורדיליירה וביערות הגשם הטרופיים שבו. כמובן, תוכלו גם להירגע על בחופים הלבנים עם מי הטורקיז.

לאחר יום נוסף של הפלגה, הגענו לאחד האיים המפורסמים בצד המערבי של קבוצת האיים הקריביים: הבהאמס. את השם וודאי שמעתם, וכעת כדאי שתדעו שהאי מציע שלל בילויים למבקרים בו, משווקים צבעוניים דרך חופים מהפנטים ועד טבע פראי.

לאחר מכן עלינו חזרה על הספינה של רויאל קריביאן, ועשינו את דרכנו אל מיאמי ומשם חזרה לישראל. ללא ספק, קרוז לקריביים רויאל קריביאן של מונה קרוז היה אחת החופשות הטובות והמפנקות שחוויתי בחיי.

 

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*