כך תמצאו שירותי הובלות באשדוד

כך תמצאו שירותי הובלות באשדוד

מעבר דירה צריך להיות צעד מרגש, ולמרות זאת רבים מדווחים על קושי למצוא מובילים אמינים במחיר הוגן. הסיבה לכך היא שוק פרוץ של מובילים וחוסר סדר. כאן בדיוק נכנס לתמונה אתרGet Moving, אשר מבטיח תהליך מציאת מוביל אמין ולא יקר בממשק נוח, וללא כל התחייבות או תשלום מצדכם.

הצורך במציאת חברת הובלות ומוביל קיים אצל כולם. הבקשה הנפוצה ביותר היא מציאת מוביל אמין שעומד מאחורי הצעת המחיר שלו, שעומד בזמנים ומבקש מחיר הוגן בעבור השירות הניתן.

למצוא מוביל אמין ולא יקר

אתר Get Moving מזמין אתכם למצוא שירותי הובלות באשדוד בקלות, בנוחות ותוך חיסכון של עד 30% בעלות ההובלה. הדרך לעשות זאת היא לפרסם מרכז בין מאות חברות הובלה מקצועיות, וכל זאת ללא כל התחייבות מצדכם.

הממשק של האתר פשוט ונוח, ואתם יכולים למצוא בקלות מובילים ונותני שירות הנלווים להובלה שיקלו עליכם ויחסכו לכם זמן. בין היתר תמצאו טכנאי מזגנים, חברות הדברה, מנעולן ועוד.

האתר שמבטיח לכם לעבור בראש שקט

שוק ההובלות בישראל הוא שוק פרוץ וכ-40% מהאנשים שעברו דירה העידו על כך שכתוצאה מההובלה חפציהם נפגעו. תלונות נוספות הן על מובילים שאינם מגיעים בשעה שנקבעה איתם ומחירים שמשתנים ברגע האחרון.

החשיפה לנתונים הללו יחד עם מעברי דירה שונים הובילה את שלושת היזמים שרון דודיאן, לירן פלד ומגל מולנר להקים את אתר Get Moving. האתר מרכז בתוכו מאות חברות הובלה החתומות על הסכם מתן שירות אמין, תוך הקפדה על עמידה בלוח הזמנים שנקבע ובמחיר שהופיע בהצעת המחיר שנמסרה ללקוחות מראש.

כל אחד יכול לבצע מכרז ולקבל תגובות בשקיפות מלאה

הקמת מכרז באתר אינה דורשת מכם פעולה מורכבת ואינה מחייבת אתכם בתשלום. האתר נבנה בצורה ידידותית כך שכל אחד יכול למלא את פרטיו לרבות מקום מגוריו, מקום המעבר, תכולת הדירה ובקשות מיוחדות.

המחירים יכולים להשתנות בהתאם לסוג ההובלה, לאזור שתרצו להוביל אליו את תכולת הדירה שלכם, לקומה שבה אתם גרים ושאתם עוברים אליה. כל הצעה שתקבלו תתאים לנתונים שתזינו באתר, וכאמור – החברה שחתומה על הצעת המחיר מתחייבת לא לשנות את המחיר בזמן אמת, כל עוד הנתונים שהזנתם נאמנים למציאות.

המכרז והתגובות מופיעים בשקיפות מלאה מולכם, הלקוחות. בנוסף להצעת המחיר שתקבלו, תוכלו לבדוק את חוות הדעת שקיבלה כל חברה משאר לקוחותיה, לדעת מה הוותק שלה בשוק ולברר איזה ביטוח היא מחזיקה.

מאות חברות הובלה ישמחו לעמוד לרשותכם

המטרה של Get Moving היא להציע לכם מעבר בראש שקט. לשם כך מאות חברות רשומות לאתר, וזאת לאחר שעברו תהליך סינון וחתמו על הסכם מולו, המבטיח לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר. החברות השונות מתחרות זו בזו בהליך של מכרז ומאפשרות בחירה המבוססת על מחיר, על דירוג השירות ועל הביטוח שכל אחת מציעה.

בין אם המעבר שלכם הוא בתוך העיר אשדוד או ממנה לעיר אחרת, תוכלו למצוא את חברת ההובלה במרחק של קליק אחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*