שאלנו ומתברר שבאשדוד בוחרים בחברות קייטרינג מאוד מסוימות

שאלנו ומתברר שבאשדוד בוחרים בחברות קייטרינג מאוד מסוימות

גם באשדוד כבר יודעים שאם רוצים אירוע טעים ונעים, ובעצם לא רק טעים ונעים אלא גם כשר למהדרין ולא יקר שלא צורך, כדאי לבחור בחברות קייטרינג מאוד מסוימות ובפרט מומלצת האופציה של קייטרינג מאמא הידוע.

קייטרינג מאמא ידוע בזכות המנות המושקעות, השירות הלבבי , הכשרות המוקפדת בהשגחת הרב מחפוד וגם הצעות המחיר של חברת הקייטרינג האהובה תורמות לפופולריות שלה.

קייטרינג מאמא הידוע – עם המון ניסיון

לא קל להכין מנות שיקלעו לטעם של רבים וטובים ושל קהל מגוון כפי שמגיע לאירועים השונים שאנחנו עורכים, עוד יותר קשה ליצור מטעמים שאיכותם וטריותם נשמרת גם אם הם לא נאכלים מיד עם הכנתם, כפי שקורה לעתים באירועים מסוגים שונים, והרבה יותר מורכב לגבש תפריט שיתאים לאופי האירוע ויעניק לו ערך מוסף – המפתח לכך הוא ניסיון, וכשמדברים על קייטרינג מאמא הידוע אחת הסיבות לכך היא הניסיון הרחב שנצבר בחברה זו בכל הקשור ליצירת תפריטים לאירועים ומימוש תוכניות קולינריות על הצד הטוב ביותר.

לבחור את מי שנותן לכם הכל – ומכל הלב

אם אתם נתקלים בחברת קייטרינג שידועה ברמת שירות גבוהה, כדאי לכם לבחון את האופציה של הזמנתה להכין אוכל גם לאירוע שלכם – שכן שירות ברמה גבוהה הוא מפתח לא פחות חשוב מהאוכל עצמו להצלחת החלק הקולינרי של האירוע.

עוד כדאי לקחת בחשבון ששירות איכותי ובעל מאור פנים אמיתי בא לידי ביטוי הן לקראת האירוע, כשבאופן טבעי ישנו לחץ ונדרשת עזרה בבחירת תפריט מנצח, וכמובן תוך כדי האירוע, וזהו גם אחד היתרונות של קייטרינג מאמא הידוע.

לבחור קייטרינג עם בחירה מגוונת בתפריט

תפריט מגוון מבטיח חופש בחירה נרחב ובהתאם קליעה לטעמם של כלל האורחים – קייטרינג מאמא הידוע מציע שלל מנות ראשונות דוגמת מסייר, זעלוקה, גזר מרוקאי וחציל פיראוס; מבחר עיקריות ובהן קורדון בלו, צלי בקר, אצבעות אסאדו וסטייק פרגית; תוספות שונות ובהן אורז אדום, תפוח אדמה פריזיאן ואפונה ברוטב; וגם קינוחים שיגרמו לאורחים שלכם ללקק את האצבעות – וקייטרינג שידוע בקינוחים משובחים הוא בהחלט קייטרינג שכדאי לשכור את שירותיו.

לבחור קייטרינג לפי תעודת הכשרות שלו

הבחירה בחברות קייטרינג מסוימות מושפעת גם מקיומה של תעודת כשרות, ורצוי שתהיה זו תעודת כשרות של מוסד מוכר – במקרה של קייטרינג מאמא המוכר הכשרות הינה בהשגחת הרב מחפוד, כך שכל האורחים (ובהקשר זה כדאי לזכור שגם לא מעט חילוניים מעדיפים מנות כשרות, מכל מיני סיבות) יוכלו לאכול בלי לחשוש.

לא פחות חשוב: לבחור לפי המחיר

רמת החיים באשדוד עלתה מאוד בשנים האחרונות, ובאופן טבעי כשעורכים אירוע המטרה הראשונית היא קודם כל להבטיח שכל האורחים ייהנו, אבל גם כך אין שום סיבה להתפשר על שירות קייטרינג יקר כשישנו שירות קייטרינג ידוע ואיכותי שמאפשר לכם לערוך אירוע מהסרטים במחירים מציאותיים ושפויים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*