רגעים של סיום: מחר בקריה מכבי אשדוד\באר טוביה מארחת את מכבי תל אביב

רגעים של סיום: מחר בקריה מכבי אשדוד\באר טוביה מארחת את מכבי תל אביב

40 דקות אחרונות  של כדורסל, זה מה שנשאר רק כמה רגעים  לקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד\באר טוביה בכדי לסיים את עונת המשחקים 2016\2017 בליגת "ווינר סל" ובכדי להתחיל להתכונן לרגשי העונה הבאה.

מחר(שני,20:40) יהיה לאוהדים של ה"דולפינים" סיבה נהדרת להגיע ולמלא את אולם "הקריה" כשהצהובים מאשדוד יארחו את הצהובים של מכבי תל אביב, שמבחינתם רוצים וזקוקים לניצחון על מנת להשיג את יתרון הביתיות בסדרות הפלייאוף, מי האמין שזו תהיה מטרת האימפריה התל אביבית בתום העונה הסדירה, שהפסידה בחמישי האחרון בביתה לגלבוע-גליל לאחר סיום מותח במיוחד.

אבל תהיו בטוחים שהבחורים של טפירו לא יבואו לעשות הנחות ויעשו הכל כדי לסיים את העונה עם טעם טוב ומתוק של ניצחון, בטח לאחר כדור השלג הקטן שגורר אחריו ארבעה הפסדים רצופים של אשדוד, כשהאחרון היה ביום חמישי 91-86 ב"דרייב אין" מול הפועל תל אביב.

סביר להניח שעבור רוב השחקנים באשדוד יהיה זה המשחק האחרון בקבוצה, כשעדיין לא ברור מי יישאר לעונה נוספת בעיר הנמל, אם בכלל.

DKA_0786

מבחינה מקצועית, בצד האשדודי יקוו בקהל לראות עוד תצוגה נהדרת של השילוב בין האמריקאים לישראלים, כשדווקא עבור ג'ייק כהן תהיה זו הזדמנות טובה להוכיח את יכולתיו פעם נוספת מול מכבי תל אביב, הקבוצה שהביאה אותו ארצה, ואולי אף ישכנע את ראשי המועדון הצהוב להעניק לו חוזה לעונה הבאה.

בצד של מכבי תל אביב, גם להם יש מתאזרח שעושה עבודה לא רעה בכלל בחודש האחרון, זהו כמובן ג'ו אלכסנדר, שמחר עקב חסרונם של איתי שגב וקולטון אייברסון שלא נרשמו להתמודדות, יהיה זה שיצטרך לתת את הטון מתחת לסלים.

עוד מניע אחד שיגרום אולי לאובר- רצון מבחינת אשדוד לנצח, הוא העובדה שבשלושת המשחקים העונה מול מכבי תל אביב, אשדוד ירדה מנוצחת.

בסיבוב הראשון במסגרת הליגה, ניצחה מכבי תל אביב באולם "הקריה" 72-66. בסיבוב השני בהיכל "מנורה" גברה מכבי תל אביב שוב על אשדוד, 91-85 למרות קאמבק מטורף של אשדוד בראשות סיימון ברבע האחרון, ובחצי גמר הגביע ב"ארנה" בירושלים, יצאה שוב מכבי תל אביב עם ידה על העליונה לאחר משחק צמוד ביותר, שהסתיים ב95-89 עם משחק נהדר של ראד, כשמנגד דניאל יואינג שכבר עזב את אשדוד, בלט לטובת טפירו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*