נוסעים רחוק כדי לשוב עם הכבוד: מכבי אשדוד\באר טוביה מחר מול גלבוע\גליל

נוסעים רחוק כדי לשוב עם הכבוד: מכבי אשדוד\באר טוביה מחר מול גלבוע\גליל

כשנותרו שלושה מחזורים לתום עונת הכדורסל, מכבי אשדוד\באר טוביה תתארח מחר (שני,18:50) באולם ב"גן נר" למשחק חוץ מול גלבוע\גליל.

שתי הקבוצות למעשה איבדו סיכוי כלשהו להתברג בפלייאוף, ועבור שתיהן מדובר בניצחון שיכול להיות פיקנטי.

לאחר שבשני המפגשים הקודמים בין השתיים העונה, הצהובים מאשדוד היו אלו שניצחו (75-77 בגן נר) ו(87-63 באולם "הקריה"), ניצחון של החבורה של טפירו גם מחר ישלים סוויפ עונתי עבור אשדוד בדיוק כמו שעשתה לקריית גת, כשמנגד החבורה של בית הלחמי תרצה לנקום על ההפסדים הקודמים.

עד לפני שבועיים כאמור, הדולפינים עוד היו במצב טוב להכנס לפלייאוף, אך הפסד כואב בנהריה ולאחר מכן מפלה ביתית מול ראשון לציון סיימו את העונה עבור הצהובים.

DKA_0994

צילום: דודו קקון

היריבה מחר תגיע ללא הכוכב הגדול שלה העונה מרפי הולוואי ששוחרר לבקשתו מהמועדון בשבוע שעבר, ובלעדיו אגב ניצחו האדומים מהגלבוע את האדומים מתל אביב יום שישי האחרון.

ללא הולוואי, לגלבוע עדיין יש רוטציה מעניינת עם שלושת הזרים האתלטים שלה (סיגרם, קוואלס וגריפין) וכמו כן את שני הרכזים הישראלים, יחזקאל סקוורר המנוסה וחואקים שוכמן אחד משחקני העתיד של הכדורסל הישראלי.

מי שיפגוש את האקסית מחר יהיה הגארד האשדודי נמרוד טישמן, מי שעד לא מזמן שימש כקפטן הקבוצה מהגליל, וינסה מחר לתרום לשאר חבריו בדרך לניצחון החוץ.

DKA_0776

צילום: דודו קקון

מי שככל הנראה יחזור לסגל הצהוב של טפירו הוא הגארד מריו ליטל שהספיק לנחות בישראל.

כאמור, עד לסיום העונה ולאחר המשחק מחר, תצא מכבי אשדוד לאולם "הדרייב אין" למשחק חוץ מול הפועל תל אביב, ותסיים את העונה באולמה הביתי מול מכבי תל אביב שחזרה לנצח השבוע ובעיקר חושבת על החזרת תואר האליפות בתום העונה העגומה מבחינתה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*