אלו תקלות מנעולן יוכל לתקן ברכב שלכם

אלו תקלות מנעולן יוכל לתקן ברכב שלכם

אף אחד לא רוצה לצאת בבוקר מהבית, ללכת אל הרכב ולגלות שהמפתח נשבר במנעול או שיש בעיה מסוימת אחרת שמאלצת אותו להזמין מנעולן ולדחות את כל סדר היום שלו. אך לצערנו זה קורה ולא מעט. לכן חשוב לדעת באילו מקרים אנחנו אמורים להזמין מנעולן, כשבמקרים אחרים, חשוב שנחפש פתרונות אחרים, יעילים ומהירים.

כידוע, כל מנעולן, בין אם הוא מנעולן באשדוד או בערים אחרות בארץ, גדול וקטנות, מתמחה בשורה ארוכה של פתרונות למנעולים ומפתחות, במקרים של דלתות אשר אינן נפתחות מסיבה כזו או אחרת. מנעולן מקצועי מחזיק ברשותו אישור ורישיון לעבוד בתחום וכן יש לו את הכלים הנדרשים בשביל לפתוח מנעולים, לתקן אותם, שכפול מפתחות ושלטים.

כאמור, כל מנעולן באשדוד ובמקומות אחרים, מתמחה בפתיחת דלתות וחלונות הן ברכב והן במבנים פרטיים, מסחריים וכן בכספות. כשאנחנו מזמינים מנעולן לפתור בעיה מסוימת ברכב, חשוב שנציין בפניו שזה העניין ולשמו אנחנו מזמינים אותו.

לפני שנציג שורה של מקרים בהם אפשר להזמין מנעולן באשדוד או בערים אחרות לפתיחת הרכב, חשוב לזכור, להבדיל מבעלי מקצוע אחרים, על המנעולן להגיע במהרה אלינו בשביל שהוא יוכל לבצע את העבודה בהקדם ואנחנו נוכל להמשיך בשגרת חיינו כפי שקבענו אותה. אחרת אנחנו עלולים לגלות שכל היום הלך לנו.

באילו מקרים מנעולן יכול לעזור לנו עם הרכב שלנו

המקרה הקלאסי הוא כמובן שאנחנו ננעלים מחוץ או בתוך האוטו. זה מקרה קלאסי בו אנחנו שוכחים את המפתח או שהדלתות ננעלות ואין אפשרות לפתוח אותן. כמובן שהאופציה השנייה היא הרבה יותר בעייתית מהראשונה, שכן היא יכולה לסכן אותנו, אז יש לנקוט כל אמצעי אפשרי לפני שהמנעולן מגיע וכן עליו להגיע אלינו במהרה.

מקרה אחר שנחשב נפוץ, במיוחד ברכבים קוריאנים כמו יונדאי וקיה, וכן בהונדה היפנית, זה מקרה בו המפתח נתקע בסוויץ' של הרכב ולא מאפשר להתניע אותו. מקרה כזה יכול הוא בעייתי גם בגלל שאנחנו לא יכולים להשאיר את המפתח במקום וללכת, אז אנחנו נתקעים במקום להמשיך בשגרת חיינו.

עוד מקרה נפוץ זה כשאנחנו צריכים לשכפל מפתח או שלט וכן קודן של אימובילייזר. מי שיכול לעשות עבורנו את העבודה הוא מנעולן שמחזיק ברשותו את הכלים הנדרשים לכך. מדובר בתהליך לא פשוט אך אפשרי, מה שחשוב הוא שעלינו לעשות זאת אצל מנעולן מקצועי, אחראי והגון, שלא יעשה בכך שימוש לצרכיו.

מקרה נוסף בו ניעזר במנעולן רכב הוא שחזור מפתחות, אם איבדנו את המפתח שלנו לרכב, הרי בעזרת תבנית מיוחדת, יוכל המנעולן ליצור שחזור של המפתחות הישנות. מן הסתם, נצטרך להציג בפני המנעולן אישור שאכן מדובר ברכב שלנו ולא ברכב של גורם אחר. תוך דקות הוא יוכל לבצע עבורנו שחזור של המפתחות שאבדו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*