החלה פעילות מרפאות החוץ בבית החולים אסותא אשדוד

החלה פעילות מרפאות החוץ בבית החולים אסותא אשדוד

בין המרפאות שניתן כבר לזמן אליהן תורים: מרפאות אורתופדיה, אף אוזן גרון, גינקולוגיה וכירורגיה

לקראת פתיחתו של בית החולים הציבורי אסותא אשדוד בתחילת יוני, החל זימון התורים למרפאות החוץ הראשונות שיחלו לפעול מיד עם פתיחתו של בית החולים. פתיחת בית החולים תהיה הדרגתית, כאשר בכל פעם יפתחו שירותים נוספים ומחלקות חדשות בבית החולים, עד לפתיחת מחלקות המיון בחודש נובמבר.

המרפאות הראשונות שיחלו לפעול:

  • מרפאות אורתופדיה – מרפאת מפרקים, כף רגל וקרסול, מרפאת כתף ומרפאת טראומה אורתופדית
  • מרפאות אף אוזן גרון – מרפאת אף אוזן גרון כללית, מרפאת אף וסינוסים, מרפאת אוטולוגיה (אוזן ושמיעה) ומרפאת אף אוזן גרון ילדים
  • מרפאות גינקולוגיה – מרפאה טרום ניתוחית כללית ומרפאת חלל הרחם (היסטרוסקופיה אבחנתית)
  • מרפאות כירורגיות – מרפאת כירורגיה כללית, בריאטריה (ניתוחי קיצור קיבה) וכירורגיה הפטוביליארית (כבד, דרכי מרה ולבלב)

פרופ' חיים ביטרמן, מנהל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, מסביר כי "פתיחת המרפאות בתחילת יוני, תאפשר למטופלים לעבור בדיקה ובירור רפואי אצל מומחי בית החולים, כולם רופאים בכירים שגייסנו לשורותינו. אם בהמלצתו של הרופא תידרש פעולה רפואית נוספת , לרבות ניתוח, הם יוכלו לעבור אותה תוך זמן קצר בבית החולים".

hospital-pnimi

לדבריו של יו"ר אסותא מרכזים רפואיים פרופ' שוקי שמר "בית החולים הוא ציבורי וישרת את כלל תושבי אשדוד שיוכלו להגיע לחדרי הלידה שיפתחו באוקטובר ולחדרי המיון שיפתחו מיד לאחר מכן. עד כה נחתם הסכם עם מכבי שירותי בריאות ועל מנת שמבוטחי יתר קופות החולים יוכלו להסתייע בשירותים הנוספים של בית החולים, ביניהם ניתוחים מתוכננים מראש, מרפאות החוץ, בדיקות דימות וטיפולים אונקולוגיים, יהיה על קופות החולים לחתום על הסכמי שיתוף פעולה עם בית החולים. מודל הרפואה האינטגרטיבית שאנחנו מפתחים עם מכבי יהיה מודל לאומי ובינלאומי".

עו"ד רחל שמואלי, מנכ"ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד סיכמה ואמרה כי "לאחרונה הושלמו כל ההכנות הארגוניות והתפעוליות של בית החולים, ואנו מוכנים להפעלה המדורגת של בית החולים, כפי שתוכננה בקפידה רבה".

לקביעת תורים למרפאות החוץ ניתן להתקשר ל: 03-7644944 או 8480*

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*