משדרגים אתכם! פרויקט אור ים באור עקיבא יוצא לדרך

משדרגים אתכם! פרויקט אור ים באור עקיבא יוצא לדרך

חולמים על דירה בשכונה חדשה ואטרקטיבית ובמחיר שפוי? פרויקט אור ים באור עקיבא הוא התשובה!

חלום הדירה

מי לא רוצה להיות בעלים של נכס? התשובה הרי ברורה. אם כן, השאלה היא, איך אפשר לרכוש דירה בישראל במקום מבוקש במחירי הדיור של ימינו. התשובה היא, למצוא את דירת החלומות במיקום טוב, שנמצא בשלבי פיתוח וכך ניתן ליהנות מתחושת ההתחדשות בלי להשתעבד לכל החיים.

מציאת מקום מתאים

לעתים, הבחירה ביישוב מסוים לעומת בחירת יישוב אחר, שיכול להיות סמוך, יכולה להשפיע באופן משמעותי על עלות הנכס. אחת הדוגמאות הנפלאות לכך היא אור עקיבא. אור עקיבא נמצאת ממש בסמוך לקיסריה, הידועה כאחד היישובים היוקרתיים והיקרים בישראל, כאשר שכנתה – אור עקיבא, ידועה כיישוב מבוקש במחירים שפויים.

הייחודיות של אור עקיבא

בשנים האחרונות אור עקיבא מושכת אליה יותר ויותר צעירים. אחת הסיבות לכך היא, השכונות החדשות המוקמות ברחבי אור עקיבא, המציעות לצעירים דירות חדשות מהקבלן באזורים חדשים ומושקעים בסביבה צעירה. בנוסף, אור עקיבא נמצאת במיקום נהדר לצד הכבישים המובילים הן לחיפה והן לתל אביב וכך תושבי אור עקיבא יכולים להרגיש קרובים לשתי הערים המרכזיות ביותר מבחינה תעסוקתית בארץ.

הבדלי שכונות

גם בין השכונות השונות תוכלו למצוא הבדלים משמעותיים ולא רק מבחינת המחיר. לדוגמה, פרויקט אור ים באור עקיבא, שנמצא מדרום לשכונת אורות המוכרת, מציע לכם להצטרף לרכישת קרקעות פרטיות לבנייה רוויה או בתים פרטיים. לעתים, עצם המיקום, כמו במקרה של פרויקט זה, יכולים להוות שיקול משמעותי. כלומר, ברגע שיש גישה נוחה לכבישים המהירים כמו גם למרכזים מסחריים ומבני ציבור, הביקוש עולה ובצדק.

מה מציע לכם פרויקט אור ים באור עקיבא?

פרויקט אור ים באור עקיבא מציע לכם לרכוש דירה בבניינים של שש או שמונה קומות, בניינים של עד 15 קומות או בתים צמודי קרקע. סך כל יחידות הדיור, כ-3500. כמו כן, הפרויקט ממוקם בין כביש 4 לכביש 2, שיכולים לפתוח עבורכם את הדרך גם למקום עבודה מרוחק באמצעות נסיעה קלה ונוחה.

לחשוב קדימה

שוק הדיור של ימינו נמצא במצוקה ולכן יזמים רבים מחפשים את הדרכים להוזיל את העלויות כדי לאפשר לזוגות צעירים לרכוש נכס, בו הם יוכלו להקים משפחה. אחד היתרונות של רכישת דירה בפרויקטים כמו פרויקט אור ים באור עקיבא הוא האפשרות לרכוש את הנכס במחיר סביר, ליהנות ממנו במשך שנים ארוכות וכשיגיע הזמן ותרצו למכור את הנכס, תוכלו ליהנות מהתשואה שלו, שהיא תוצאה ישירה של ההתפתחות של אור עקיבא והיותה יישוב מזמין במיוחד לזוגות צעירים ומשפחות חדשות. עד כדי כך, שגם צעירים מקיסריה אורזים את מטלטליהם ועוברים לאור עקיבא כדי להקים בה את משפחותיהם החדשות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*