גם מלאכי מאחוריהם: ניצחון ענק לעירוני אשדוד בפנדלים על קריית מלאכי בפלייאוף!!

גם מלאכי מאחוריהם: ניצחון ענק לעירוני אשדוד בפנדלים על קריית מלאכי בפלייאוף!!

כשהשופט שרק לסיום הארכה ולתחילת הפנדלים, דפיקות הלב של מאות האוהדים של מכבי עירוני אשדוד שהגיעו למשחק החוץ הגורלי מול קריית מלאכי הוגברו בחוזקה, אך כמה מתוק היה טעם הניצחון בסופו של דבר!

הצהובים של שרון מרציאנו גברו בפנדלים 2-1 על קריית מלאכי לאחר 2-2 בתום 120 דקות ואחרי דו -קרב פנדלים מותח ביותר.

שבוע אחר הניצחון הגדול בגבעת זאב בחצי גמר הפלייאוף של ליגה ב' דרום ב', עירוני התארחה בשלב הגמר של המחוז מול הכתומים ממלאכי שסיימו במקום השני את העונה הסדירה, ועשתה עוד צעד משמעותי וחשוב בדרך לעלייה שנייה ברציפות תוך שנתיים, אל ליגה א'.

המשחק עצמו התחיל לא טוב עבור הצהובים, כשהרמת קרן פשוטה של אסף גובזה המארח, נהדפה לא טוב על ידי שחקן צהוב, וקבע 1-0 לביתיים.

pnim-ironi

עירוני ידעה שעליה לרדת להפסקה לפחות עם שער שיויון על מנת לא להלחץ ב45 הדקות לאחר מכן, ושתי דקות לסיום המחצית מבצע אישי נהדר של החלוץ דור נחמני הסתיים בסלאלום שלו עמוק אל תוך הרשת של הקרייתים, 1-1 בתום המחצית הראשונה.

בדקה ה57 עירוני הצליחה גם להשלים את המהפך. דאבל פס בין ערן מלכין לאריאל טרבלסי הסתיים בכדור של מלכין לפינה הרחוקה, וקבע 2-1 צהוב!

גמור? לא ממש..

מלאכי לא נשברה ובדקה ה78  אבישי בנטיח שלח טיל מ20 מטר עמוק אל תוך השער של גל אנגלשטיין, 2-2 לאחר 90 דקות.

חצי השעה הנוספת של הארכה לא הניבה יותר מדי ומפה לפנדלים.

מלאכי ניגשה לבעוט והחמיצה את הפנדל הראשון ששהלך החוצה. דור נחמני כובש השער הראשון של עירוני ניצל זאת והעלה ל1-0, ולאחר מכן מלאכי השוותה ל1-1.

מפה החלה סדרת הצלות של שני שוערי הקבוצות, ולאחר ארבע בעיטות לכל קבוצה, הלוח הראה 1-1.

את הפנדל המכריע של מלאכי ניגש לבעוט אותו בניטח שכבש את שער השיויון, אך אנגלשטיין היה שוב נהדר והציל. ערן מלכין ניגש לבעוט את הפנדל המכריע ודייק, ובכך שלח את עירוני לשלב הבא, בדרך למפגש מול אור יהודה בשבוע הבא ביום שישי, באצטדיון העירוני בלוד.

צילומים: דף הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*