בשישי עירוני תנסה לעשות עוד צעד בפלייאוף, במוצ"ש האדומים יקוו לעליית ליגה היסטורית

בשישי עירוני תנסה לעשות עוד צעד בפלייאוף, במוצ"ש האדומים יקוו לעליית ליגה היסטורית

איזה סופ"ש מחכה לנו בליגות הנמוכות עבור אוהדי מכבי עירוני אשדוד והפועל אדומים אשדוד. בשישי (14:30) תצא עירוני אשדוד בצהוב למשחק חוץ במסגרת גבר הפלייאוף של ליגה ב' דרום ב', כשתתארח אצל קריית מלאכי הקשוחה.

עירוני שמגיעה לאחר ניצחון דחוק אך משמעותי ביותר בשבוע שעבר במשחק החוץ מול גבעת זאב, תרצה לעשות עוד צעד קטן שיקרב אותה אולי לעליית ליגה בפעם השנייה ברציפות. המשוכה ממלאכי תהיה לא פשוטה, חרף העובדה שעירוני העונה לקטה 4 נקודות מתוך ה6 האפשריות מול הכתומים שסיימו את העונה הסדירה במקום השני בטבלה.

אריאל טרבלסי הקפטן שכבש את שער הניצחון בשבוע שעבר ומוליך את רשימת מלכי הכיבושים של הקבוצה, יקווה לתת את הטון גם מול הכתומים, ומי שייעדר יהיה נוריאל בוזגלו הקשר ההתקפי שקיבל כרטיס אדום בשבוע שעבר. כ-300 אוהדים צפויים ללוות את הצהובים מחר במשחק.

ומאחת שרוצה מאוד לעלות ליגה אל אחת שקרובה מאוד אל אותה המטרה.

במוצאי השבת הקרובה (21:00) תארח הפועל אדומים אשדוד של פיני עייש את מכבי קריית עקרון למחזור הסיום של ליגה ג' מרכז, שהוא גם משחק העונה של הליגה, באצטדיון היא' המקומי.

המצב של האדומים מאוד פשוט: ניצחון או תיקו מול האורחים מעקרון והאליפות היא של האדומים שגם יבטיחו עלייה היסטורית מאז ההקמה מחדש, אל ליגה ב'. הפסד  והאדומים יזכו לראות את ליגה ג' גם בעונה הבאה, ועקרון שסיימה ב3-3 מול האדומים בסיבוב הקודם יעלו במקומם.

2אדומים

ההתמודדות מחר תפגיש בין שני מוליכי הכיבושים של הליגה, כשבמקום הראשון עם 26 שערים אוראל בן שטרית החלוץ של קריית עקרון, ומעבר וורקאט גאדיף שעלה ליגה בעונה שעברה עם עירוני, מחזיק באמתחתו 25 כיבושים וירצה אולי לעלות לפסגת הטבלה בתום העונה.

אוהדים רבים יתמכו באדומים במשחק ומבטיחים אווירה שלא נראתה עוד במשחקים שלהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*