פסח, מצות ומעשים טובים ב"עילית שובו"

פסח, מצות ומעשים טובים ב"עילית שובו"

ההכנות לפסח בעצומן. כולם עסוקים בעבודות לניקיון הבית, בקניות לחג ובתכנון החופשה ואיש לא שם לב לעובדי שירותי הניקיון אשר עסוקים מעל הראש על מנת להבטיח שגם השנה יהיה לנו חג שמח ו..נקי. תלמידי עילית שובו, במחווה יוצאת דופן, החליטו לפרגן לעובדים ולשמח אותם ביין, מצות וברכה אישית. יופי של מחווה.

פגישה מרגשת בין שני עולמות שונים: מחד תלמידי בי"ס "עילית שובו" – אשר באו עם חבילות מצות ויין ומאידך עובדי הניקיון ועובדי הנטיעות ברובע א'. המפגש הלא שגרתי הזה הניב תוצאה מרגשת לשני הצדדים, כאשר הילדים מטמיעים בלבם ערכים חינוכיים וגורמים לשמחה בלב העובדים ואילו העובדים חשים סיפוק על כך שיש מי שמעריך ומוקיר תודה על עבודתם.

ההחלטה נולדה בביה"ס אשר דוגל כל השנה לחינוך ערכו וטיפוח יחס הפרט לקהילה. כך נבחרה השנה אותה יוזמה מיוחדת של חלוקת חבילות מצות ובקבוקי יין לעובדי הניקיון ועובדי הנטיעות ברובע א. "תלמידי ביה"ס הכינו מכתבי ברכה נרגשים ויפים, עטפו בקבוקי יין והכינו חבילות מצות" אומרת גב' מלכי שיינין מנהלת בית הספר ומספרת כי תלמידי כיתות ח' נפגשו עם העובדים במנהלת רובע א', ובמילים נרגשות הודו להם על ההשקעה ועל העבודה המסורה שהם מבצעים במשך כל השנה ו"מסרו לכל עובד חבילת מצות כשרה לפסח, בקבוק יין עטוף יפה ואת מכתב הברכה".

גב' שיינין בעצמה בירכה את העובדים על מאמציהם כל השנה למען התושבים, במיוחד היום, בסמוך לחג הפסח שהוא זמן של התחדשות ורעננות. "אנו רוצים להודות לאלה שממונים על רענון וטיפוח האזור. אנו מוקירים ומעריכים את מה שאתם עושים עבורנו" אמרה והוסיפה תודות לראש מנהלת הרובע מר רמו ברגיג על עזרתו ודאגתו לתושבי הרובע, וכן סיועו ביוזמה יפה זו.

העובדים התרגשו כמובן ושמחו מאוד. הם הביעו הערכה לתלמידים ולבית הספר על היוזמה היפה ואמרו "כמה טוב לדעת שהתלמידים מעריכים את עבודתנו".

בבי"ס עילית שובו אומרים ש"מעשים טובים" אינו פעם בשנה אלא ענין של יום יום וחיוך תמידי. "כאן היתה לנו הזדמנות לחנך את הילדים להכיר טובה להעריך את מה שעושים אחרים בעבורינו ולדעת לתת ברצון ובשמחה" וציינו כי ביה"ס שם דגש מיוחד על הכרת טובה ונתינה כך שהבחירה להראות זאת דווקא בסמוך לפסח, חג החירות, היתה בחירה טבעית ומתבקשת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*