כיצד נבחר דלתות מעוצבות לבית?

כיצד נבחר דלתות מעוצבות לבית?

דלת מוגדרת במילון באופן הבא : "לוח קשיח שתלוי על ציר ושמשמש לפתיחה ולסגירה של פתחים שונים" . אבל דלת היא הרבה יותר מכך ולא סתם ביטויים רבים משתמשים במונח דלת. למעשה, דלת מבטאת מצבי חיים שונים : כולנו אוהבים את מדיניות הדלת הפתוחה אבל לא אוהבים שדלת נטרקת או נסגרת בפנינו. בנוסף, פגישות אישיות מתבצעות מאחורי דלתות סגורות ויש המאמינים במדיניות הדלת המסתובבת, כלומר דלת שנסגרת היא תנאי לכך שדלת אחרת תיפתח.

כדי להבטיח שהדלתות בביתנו יפתחו לנו פתח לבשורות טובות עלינו לדאוג שהן יהיו איכותיות. כיום יש מגוון של דלתות פנים וכדי להקל על הבחירה אנחנו ממליצים לפנות למומחים. למשל , בסניפנו ברחוב העבודה 51 באשדוד יוכלו לסייע לכם טלפונית או ישירות. המגיעים לסניף ייהנו משירות כל יום בשעות 09:00-18:00 וביום ו' עד 14:00. המטלפנים ייהנו משירות מקצועי בטלפון אחד וכל שנדרש מהם לעשות הוא להתקשר לטלפון -08-8662828.

שפע של עיצובים

מלבד התאמת הדלת לפתח הספציפי מבחינה טכנית, המומחים באשדוד יעזרו לכם בתחום נוסף : התאמת הדלת לסגנון העיצובי הקיים בבית. כיום קיים מגוון רב של דלתות מעוצבות ולכן גם כאן נדרש ייעוץ של מומחים. דלתות הפנים כיום הן דלתות אפוקסי תוצרת איטליה שנצבעו בתנור עם מנגנון טריקה שקט, אך יש ביניהם הבדלים, למשל : משקוף הדלת מעץ האורן המלא יכול להיות ישר או עגול והדלתות מגיעות במגוון צבעים, חריצים, חומרים ודוגמאות.

מגוון זה מתאים לעיצובים קיימים רבים ולכן מומלץ להתאים את הדלת לסגנון העיצובי בבית. למעשה, דלתות פנים כיום אינן רק אביזר פרקטי אלא אביזר עיצובי לכל דבר ועניין. למשל : לדלתות פנים ניתן להוסיף חלון פנימי (פשפש הצצה) וקישוטים שונים כמו פרזולים. לכן, בבחירת דלת פנים יש להתחשב בארבעה מרכיבים של המכלול העיצובי : הבית כולו, שני החללים אותם מפרידה הדלת, המשקוף והידית. בנוסף יש לבחון את קלות התפעול והתחזוקה של הדלתות.

וכמובן – יש להתאים את הדלת לפונקציה שאותה היא תשמש, למשל : דלתות זכוכית מתפקדות לרוב כדלתות הזהה והן מגיעות במגוון של אפשרויות : זכוכית אטומה, שקופה, חלבית, מחוספסת, חלקה ועוד. לעומתן, דלתות מתכת ואלומיניום יכולות לשמש כדלתות פנים בבתים מודרנים שמעוצב בחומרים דומים. הבחירה הפופולרית ביותר הן דלתות עץ משלוש סיבות : הן ניתנות להתאמה כמעט לכל סגנון עיצובי, הן עמידות ויחסית זולות. עם זאת, גם בדלתות עץ יש הבדלים שנובעים מהעצים השונים שבהם נעשה שימוש : אורן, אלון, מהגוני, עץ טבעי, עץ מעובד ועוד.

לכן אם אתם עומדים בפני שיפוץ או בנייה אל תשכחו את תחום הדלתות, כי כאמור דלת היא יותר מ"לוח קשיח על ציר שמשמש לפתיחה ולסגירה של פתחים". בהצלחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*