רכישת קרקע להשקעה בשנת 2017 – איפה כדאי לקנות?

רכישת קרקע להשקעה בשנת 2017 – איפה כדאי לקנות?

שוק הנדל"ן בישראל מביא עמו הזדמנויות להשקעות מניבות. קיימים גם עכשיו נכסים זמינים לרכישה במחירים אטרקטיביים, נכסים שיוכלו להניב רווחים משמעותיים.

בעבור רוב המשקיעים הפרטיים, השקעה בנדל"ן משמעה רכישת דירה למטרת השכרה או מכירה. כאן תוכלו לקבל פרטים על השקעה בנדל"ן במסלול קצת שונה, מסלול שמשאיר אתכם עם שתי רגליים על הקרקע.

המחירים הגבוהים בשוק הדירות הופכים רכישת דירות להשקעה לצעד פחות רווחי ואטרקטיבי, זה הזמן להכיר את אפיק השקעה החדש בתחום הנדל"ן בישראל ובעולם – רכישת קרקעות להשקעה בישראל של 2017.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים קרקעות להשקעה?

רכישת קרקע להשקעה מורכבת מעט יותר בהשוואה לרכישת דירה להשקעה, אך כאשר תבחרו נכון את הקרקע תגלו פוטנציאל תשואות גבוה יותר. רכישת קרקע להשקעה במיקום הנכון ובמועד הנכון תוכל להניב רווחים של מאות אחוזים.

לקראת רכישת קרקע למטרת השקעה נמליץ לכם על ביצוע בדיקה מקיפה של בעלות זכויות ושיעבוד. עליכם לברר מיהו הבעלים של הקרקע, כדאי להיפגש עמו, לקבל המלצות ולוודא כי אכן יש לו את הזכות למכור לכם את הקרקע.

דגש נוסף – קרקעות לא רוכשים ללא ביקור פיזי שלכם במקום, אין זה הזמן להתעצל! גם אם נראה כי מדובר בעסקה בטוחה לחלוטין, כדאי להגיע למקום ולבחון את הסביבה.

כדאי לדעת כי לכל קרקע בישראל יש ייעוד – משמעות הדבר היא שלא ניתן להפוך כל קרקע אותה רכשתם למגרש לבנייה. טרם רכישת קרקעות, עליכם לבדוק היטב את רישום הקרקע ולברר אלו שימושים תוכלו לבצע בה.

איפה כדאי לקנות קרקע להשקעה בשנת 2017?

רוב האנשים יסכימו כי שטחים הממוקמים בצמוד לערים גדולות הם ההשקעה הבטוחה ביותר בתחום. ככל שהקרקע קרובה יותר ליישוב, כך עולה הסיכוי לקבלת אישור הפשרה מהיר. אם יש לכם הזדמנות לרכישת קרקעות בתוך תחום השיפוט של עיירות או ערים מתפתחות תהיה זו השקעה בעלת פוטנציאל גבוה לרווחים.

שימו לב, עליכם לבחון כל קרקע להשקעה מול תכנית הפיתוח והבנייה ברשות המקומית. זהו השלב בו אתם מגלים מהו הייעוד העתידי של הקרקע ומהי התכנית לפיתוח אזורי. ייתכן כי תגלו תכנית לבנות בדיוק שם כביש או פארק ציבורי ואם קיימות תכניות לשימוש ציבורי בקרקע תיתכן הפקעה של הקרקע, וותרו על רכישת הקרקע.

איך מתחילים?

רכישת קרקע להשקעה היא צעד מורכב המחייב ליווי של אנשי מקצוע. משקיע אחראי ונבון לא יעשה כל צעד בתחום ללא ליווי מקצועי וללא קבלת מלוא האינפורמציה. אם אתם מחפשים הזדמנות להשקעה בקרקעות ושואלים את עצמכם איפה כדאי לקנות קרקע להשקעה בשנת 2017 כאן תוכלו למצוא רשימת פרויקטי קרקע מומלצים שכדאי לכם לבחון ולהכיר.

רשימת קרקעות להשקעה בישראל

  • מתחם פי גלילות אזור גבול הרצליה עם תל אביב.
  • רכישת קרקע חקלאית באזור בנימינה.
  • קרקעות בעיר חדרה המתפתחת בקרבת השכונות החדשות ובמערב העיר.
  • שטחים למכירה למטרת השקעה בקרבת שדה התעופה בהרצליה.
  • קניית קרקעות בעיר רעננה בקרבת פארק רעננה.
  • מגרשים ושטחים בהוד השרון בקרבת שכונת רמת הדר או רמות מנחם.
  • רכישת קרקעות למשקיעים בנס ציונה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*