רואים סגול רואים שחור: הפסד צורם למכבי אשדוד בחולון

רואים סגול רואים שחור: הפסד צורם למכבי אשדוד בחולון

מכבי "קפלן" אשדוד\באר טוביה הגיעה להתמודדות הערב(מוצ"ש) מול הפועל חולון במשחק החוץ עם ביטחון, אולי מעט ביטחון יותר מדי.

הקבוצה של טפירו שכבר התחילו לעלות על דרך המלך מבחינתם רצו לנצח את היריבה בסגול שהביסה אותם פעמיים  בשני הסיבובים הקודמים של העונה, אך בסופו של דבר חולון עשתה זאת שוב והשיגה ניצחון מרשים של 99-70 בסיום.

הצהובים מאשדוד חוזרים לשפיות זמנית לאחר התבוסה הערב, אם כי החיסרון של פרסטון נואלס הפצוע מתיר את ההבנות בנוגע להפסד, אך זה לא ישמש לתירוץ יותר מדי חשוב עבור המאמן הצעיר.

המשחק למעל האמת הערב נגמר עוד לפני שהתחיל. חולון הציגו משחק שוטף וכמו במשחק הקודם באולם "הקריה" התחילו לברוח לפער דו ספרתי עוד ברבע הראשון של המשחק, ומהרגע שזה קרה החבורה של שמיר לא הרפתה ולו לרגע עד לסיום 40 הדקות.

מי שבלט בחולון היה טו הולוואי שהגיע באמצע העונה על מנת להחליף את וואיט  וסיים את הערב הנהדר עבורו עם 22 נקודות ו9 אסיסטים. מנגד היחידי שבלט באשדוד היה גם השחקן שהגיע לאחרונה, קווין דילארד  שסיים עם שיא עונתי עד כה עבורו עם 18 וסיימון הוסיף 16 משלו.

הצהובים מאשדוד יחכו ליום שני לראות מה תעשה האחרונה בטבלה קריית גת כשזאת תתארח ב"רוממה" אצל מכבי חיפה. ובשבוע הבא מי שתגיע לביקור חוזר בקריה תהיה בני הרצליה שתתארח באשדוד.

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: דילארד 18 (3-7 לשלוש), סיימון 16 (7-12 לשתיים, 0-4 לשלוש), כהן 11, זיו 10, אלטיט 8 (2-7 מהשדה, 4 איבודים), קארמייקל 4 (2-7 מהשדה, 6 ריבאונדים), אריאל 3. כן שותפו: טישמן ובירנפלד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*