והעיר אשדוד צהלה ושמחה: ניצחון שלישי ברציפות למכבי אשדוד 94-70 על הרצליה

והעיר אשדוד צהלה ושמחה: ניצחון שלישי ברציפות למכבי אשדוד 94-70 על הרצליה

הפעם האחרונה שמכבי אשדוד\באר טוביה יצאה עם ניצחון מאולמה הביתי מול בני הרצליה, הייתה אי שם בשנת 2012. אך הערב הדולפינים שלנו סגרו את המנחוס הזה ובענק, ועל הדרך רשמו בפעם הראשונה העונה ניצחון ליגה שלישי ברציפות! הצהובים של טפירו ממשיכים את גרף העלייה מבחינתם ובמשחק אולי המשכנע ביותר העונה, הביסו את הלבנים מהשרון בתוצאה 94-70!

אם שואלים את טפירו מה עושה את ההבדל בין אשדוד של מתחילת חודש אדר לאשדוד הקודמת, אחת המסקנות היא ברורה. מלבד ה"ונהפוך הוא" מי שאחראי על השיפור העצום ביכולת של הצהובים ממשיך להיות קווין דילארד השחקן החדש.

גם הערב דילארד סיפק תצוגת כדורסל אחראית ונהדרת, וכפי שזה נראה, מי שנהנה היה הרבה מהיעילות של דילארד הוא צ'ייס סיימון שכרגיל היה בלתי ניתן לעצירה וסיים את המשחק עם לא פחות מ29 נקודות.

DKA_0794

בכלל הבחורים של טפירו נהנו לאורך כל 40 הדקות של המשחק, והציגו משחק לחימה משובח שכולל לא מעט חטיפות כדור והתקפות במעבר, ולא פחות חשוב השטחו לא פעם ולא פעמיים על פרקט כדי להשיג כל כדור לידיים צהובות, כדי להביא את המחצית השנייה לכדי גארבג'-טיים גדול.

את הבשורה השנייה הנהדרת, קיבלו אנשי אשדוד מייד בתום המשחק, כשנודע להם שהיריבה המרכזית שלהם בנוגע להשארות בליגה, מכבי קריית גת הובסה בחולון, ובכך סיכויי ההשארות של הצהובים בליגה נראים גבוהים מתמיד.

DKA_0775

מהמשחק הערב יוכלו אנשי אשדוד לצאת רק מעודדים, אך הם יצטרכו לשוב לשגרת האימונים כבר ממחר, כי במוצאי השבת הקרובה תגיע אשדוד להיכל בחולון בפתיחת הסיבוב השלישי והמכריע ותקווה להמשיך במומנטום החיובי מחזור אחד נוסף.

והקהל? אין ספק שבמשחקים שנותרו הקבוצה צריכה את הקהל בצורה הטובה ביותר שיוכלו להציג, וזה הזמן לחזור ולעודד ללא הרף את הלוחמים בצהוב!

קלעו לאשדוד הערב:

סיימון 29, זיו 13, דילארד 12, נואלס 12, כהן 10, אלטיט, איראל וקרמייקל 6 כ"א, שותפו ולא קלעו: בירפלד וטישמן.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*