רגע לפני הפלייאוף: מ.ס אשדוד מתארחת אצל מכבי פתח תקווה

רגע לפני הפלייאוף: מ.ס אשדוד מתארחת אצל מכבי פתח תקווה

לאחר ההפסד המאכזב בשבוע שעבר בבית להפועל באר שבע, תתארח מחר(שבת,18:00) מועדון ספורט אשדוד במשחק חוץ מול מכבי פתח תקווה באצטדיון בו הפסידה העונה בכל משחקיה, "המושבה".

הקבוצה של רוני אוואט ורן בן שמעון שחררה היום את הקשר אלאן וויגור לאחר שזה איכזב במאוד את ראשי המועדון, אשר ציפו ממנו להרבה יותר.

בלי קשר לברזילאי, הקבוצה באדום-צהוב תמשיך במערך שלושת הבלמים גם מחר מול הקבוצה מצמרת הטבלה, כשניר ברדע ששיחק השבוע במדי הנבחרת הצעירה במשחק מול הבוגרת, יתפקד לצדם של חאתם אלחמיד ומיקי סירושטיין.

בנוגע לפן ההתקפי, רוני אוואט שיעמוד שוב על הקויים בשל עונש ההרחקה של בן שמעון, עשוי להעדיף את דין דוד ואור אינברום על פני לוסיו שבוע נוסף.

מנגד, הכחולים מאם המושבות נחשבים לאחת הקבוצות המפתיעות והחזקות ביותר בליגה. רק לפני שבוע ניצחה הקבוצה של קובי רפואה 3-1 את כפר סבא, כשלאחר פיגור מוקדם כבשה הקבוצה מפתח תקווה שלושה שערים בשבע דקות בלבד, כששני השחקנים החמים גידי קאניוק וגיא מלמד צמד היו אחראים על היבול.

כזכור, במפגש הקודם הין השתיים בסיבוב הראשון, נפרדו הקבוצות בתיקו 2-2, כשאשדוד משווה בדקה ה94 משערר של דראזן בגאריץ' שכבר עלה על טיסה חזרה לארצו מאז.

הרכב משוער:

ג'רפי, בן זקן, ברדע, סירושטיין, אלחמיד, ברוסיץ',מונד,קינדה, דן ביטון, אינברום, דוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*