דולפיני אשדוד גברו על אלופת איטליה ברבע הגמר (וידאו)

דולפיני אשדוד גברו על אלופת איטליה ברבע הגמר (וידאו)

הישג מרשים במיוחד לקבוצת כבד השמיעה בקט רגל ״דולפיני אשדוד״, ניצחון על ריאל סולו, אלופת איטליה ועלייה לחצי גמר גביע אירופה שהסתיים בבעיטות עונדין עם מתח רב והתרגשות רבה.
המשחק נפתח היטב ע"י איטלקים והגיעו למספר מצבים אך שוער אשדוד וקפטן הקבוצה, דקל זקיף שמר על רשת נקיה. במחצית השנייה הדוליפנים ניסו לתקוף בכל דרך אפשרית ונתקלו בהגנה איטלקית יציבה ושוער נבחרת איטליה ביום גדול.

בתום 40 דקות, שתי קבוצות הגיעו לבעיטות הכרעה. מתח גדול היה באוויר והדולפינים הגיעו למעמד הזה מוכנים ומרוכזים, התעלו על עצמם וניצחו משער ניצחון של אלון רוסקולופה שכבש פנדל חמישי אחרי אחרי 4 פנדלים רצופים. האיטלקים החצימו את הבעיטה החמישית ובכך איפשרו לרוסקולופה להשלים 5 מ-5 לאשדוד. התוצאה הסתיימה 5-4 לדולפיני אשדוד!!! את שאר השערים כבשו: איסקו, חן, מייקל ומאיר.

בכך העפילה אשדוד לחצי גמר והיא בין 4 הקבוצות הטובות באירופה, המשימה לא הסתיימה והמטרה היא להגיע גמר ולעשות עוד היסטוריה!!!
בחצי גמר דולפיני אשדוד יתמודדו נגד טורינו איטלקית מחר (24.2) בשעה 18:00בערב (שעון ישראל).

השחקנים, והצוות המקצועי והנהלת קבוצת "דולפיני אשדוד" מודים לתושבי אשדוד על התמיכה, ״זה מחמם את ליבנו ואתם נותנים לנו השראה לעשות את בלתי יאומן״
מסר יעקב אוליאל מנהל הקבוצה.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*