התחזית ליום שישי: "חם ולוהט" בסינטטי

התחזית ליום שישי: "חם ולוהט" בסינטטי

מכבי עירוני אשדוד והפועל אדומים אשדוד יארחו זאת אחר זאת בהתאמה, מחר(שישי) את משחקי הליגה שלהם באצטדיון "הסינטטי" שברובע ב'. בשעה 12:00 עירוני תשחק את משחק הבית שלה כשתארח למפגש צמרת את השלישית, ביתר גבעת זאב.

גבעת זאב שממוקמת מקום אחד לפני הקבוצה של שרון מרציאנו, עם 3 נקודות מעליה, אך גם עם משחק עודף. תגיע ללא רגשי נחיתות אל מול הצהובים מאשדוד. עבור שחקני עירוני יהיה זה מבחן אופי חשוב, כשמלבד המטרה העיקרית לסיים את העונה לפחות במקומום 2-3 הריאליים, המקנים אירוח במשחק הראשון בפלייאוף, בשבוע שהבא תארח את עירוני אשדוד ביתר נורדיה החזקה באצטדיון "טדי".

האדומים של פיני עייש השועטים בדרך הבטוחה לליגה ב', ואלי לדרבי בעונה הבאה מול עירוני, יארחו בשעה 14:15 את הפועל טירת שלום מהתחתית, בדיוק לאחר שהמשחק של עירוני יסתיים. האדומים ממוקמים בראש טבלת ליגה ג' מרכז, עם אותו מספר נקודות זזה לקריית עקרון, אך הם משחק אחד חסר. טירת שלום לא עשויים לגרום לשחקנים באדום ולאוהדים יותר מדי דפיקות לב.

אלא שכאן נכנסת הדרמה בין שני המועדונים:

במהלך הימים האחרונים "נלחמו" ביניהן שתי הקבוצות על האפשרות לארח בסביבות השעה 14:00, שעה הרבה יותר נוחה את משחק הליגה שלהן. האדומים טוענים שהם הזמינו את שעת המגרש לפני עירוני, ולאחר שנוצרה מחלוקת קטנה בין ראשי המועדונים, נקבע שהאדומים ישחקו את משחקן, בשעה שרצו.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*