רעיון לפתיחת עסק – מועדון לאירועים פרטיים

רעיון לפתיחת עסק – מועדון לאירועים פרטיים

טרנד חדש שצובר תאוצה בשנים האחרונות הוא שכירת מקום על מנת לחגוג אירוע פרטי כמו יום הולדת או יום נישואין או לערוך אירוע פרטי ואירועי קידום מכירות. בעקבות הטרנד בשנים האחרונות אפשר לשים לב לתופעה שבעלי עסקים בוחרים להסב את העסק שלהם לאולם ישיבות או כנסים ולשווק אותו לטובת ערכית אירועים פרטיים. השם השכיח ביותר של המקומות הללו הוא מועדון לאירועים פרטיים, היות והוא לא גדול כמו אולם אירועים או גן אירועים, אלה מדובר על מקום קטן יחסית של בדרך כלל עד 100 מ”ר שבתוכו ניתן לערוך אירועים וכנסים.

מועדון אירועים שכזה משמש בדרך כלל לחגיגות בר מצווה ובת מצווה לילדים המגיעים לגיל המצווה. זה עונה על כל התנאים: היות ולא מדובר באולם אירועים, המחירים קטנים משמעותית מהמחירים של אולמות אירועים, ניתן להזמין למועדון את חברם לשכבה של הילדים ולחגוג להם חגיגה יחד עם כל החברים וכל הכיתה. אירוע צנוע ופחות רשמי שבדרך כלל בא במקביל לאירוע הרשמי עם המשפחה והמוזמנים שנערך באולם אירועים.

כמו כן, מועדון לאירועים פרטיים מתאים גם לכנסים שיווקיים. חברות גדולות במשק שוכרות מועדונים פרטיים לטובת קידום מכירות, כנסים והרצאות שמומחי שיווק גדולים מעבירים לעובדים בחברה. שכירתו של מועדון לאירועים עדיפה לחברות הללו היות והיא הוצאה המוכרת במס. כמו כן, ישנם מועדונים אשר בתוספת תשלום לוקחים על עצמם את כל מלאכת הארגון סביב האירוע ולכן החברות מעדיפות לערוך את האירוע במועדונים – כך שיש להם פחות התעסקות בכיבוד, בהגברה ובמולטימדיה, לכל הפרטים הקטנים דואג צוות המועדון.

בישראל קיימים עשרות מועדונים לימי הולדת, בת מצווה או כל סוג אחר של אירועים פרטיים ולאחרונה אנחנו עדים לעליה במועדונים החדשים שנפתחים. בטרם בחירה של מועדון לאירועים פרטיים לכל אירוע קטן, שיווקי או פרטי, מומלץ לערוך השוואת מחירים ולבדוק מה כל מועדון מציע. שימו דגש על חניה: הכי חשוב הוא שהמועדון יהיה נגיש הן למוזמנים המגיעים בתחבורה ציבורית (רכבת, אוטובוסים) והן למוזמנים המגיעים עם הרכב הפרטי.

אז אם חיפשתם רעיון לפתיחת עסק או רעיון ליזמות עסקית חדשה ומוצלחת – אנו ממליצים לכם על השכרה או פתיחה של מועדון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*