לעבור דירה בעיר הבירה – 5 כללי מפתח

לעבור דירה בעיר הבירה – 5 כללי מפתח

מעבר דירה זו פעולה מעט מורכבת, לעיתים אפילו קצת מסובכת. עכשיו תארו לכם שמדובר על מעבר דירה בירושלים ותקבלו משימה הרבה יותר מורכבת והרבה יותר מסובכת אבל הכל תלוי כמובן בתכנון המקדים שלכם ובחברת ההובלות שאתם בוחרים. תכנון מוקדם של המעבר בא לידי ביטוי במספר נקודות שאם תצליחו לעמוד בהן יום המעבר יהיה עבורכם קל יותר, פשוט יותר ומהיר יותר. אם גם תבחרו הובלה של דירה בירושלים עם חברת ההובלות הנכונה אז בכלל תוכלו לטפוח לעצמכם על השכם ולדעת שאתם בדרך הנכונה ליום מעבר נינוח וקליל. אז לפני שאתם אורזים, סוחבים, מעבירים, מתקשרים ונכנסים ללחץ קבלו חמישה כללים שיעזרו לכם לצלוח את משימת המעבר לבית החדש.

אריזה מוקדמת מונעת עיכובים מיותרים

הובלות דירות בירושלים הן הובלות מורכבות יותר הן בגלל הצפיפות בעיר, הן בגלל העומס בכבישים והן בגלל העובדה שלא ניתן לבצע אותה בשבת. בדיוק לשם כך עליכם לבצע כל משימה מקדימה שיכולה למנוע עיכובים נוספים ואריזת כל הבגדים, פירוק כל הרהיטים, התפטרות מכל מה שהחלטתם שלא עובר אתכם וסידור האריזות בצורה קלה לקראת המעבר תמנע מכם עיכובים נוספים מלבד העיכובים הבלתי מתוכננים שיגיעו לצערנו ממילא.

לבחור את חברת ההובלות האיכותית ביותר

יש הרבה חברות הובלה בירושלים בפרט ובישראל בכלל, אם אתם רוצים חברה להובלות דירות בירושלים שתשאיר בכם זיכרון מתוק מיום המעבר עליכם להשקיע בחיפוש. השוו מחירים, בדקו עם השכנים והחברים הקרובים, בררו פרטים על חברת ההובלות, אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים ובעיקר לכו עם תחושת הבטן שלכם- אם תקפידו על כל הפרמטרים תקבלו את חברת ההובלות המושלמת.

קבלו את האישור מראש ליום חופש מהעבודה

יש כאלו שהם פריקים של עבודה ולכן מחליטים להגיע לעבוד ביום ההובלה לעבודה אבל קצת באיחור. יום המעבר הוא יום מתיש ומלחיץ ממילא, את תלחיצו את עצמכם עוד יותר עם העבודה, בקשו מהבוס יום חופש וסיימו את יום המעבר בראש שקט.

הכינו את עצמכם מבחינה מנטאלית

אז נכון, בסך הכל מדובר בהובלה לבית החדש ולא במלחמה אבל בכל זאת- הכינו את עצמכם מבחינה נפשית ליום לא פשוט וכך תוכלו להתמודד עם היום הזה כמו שצריך. קחו בחשבון שיכולים להיות עצבים, לחצים ומתחים ביום המעבר, אל תתנו לזה להשפיע עליכם ואל תתנו לזה לשבור אתכם במהלך ההובלה.

שמרו חנייה לחברת ההובלות

נגיד שארזתם הכל בצורה מושלמת, נגיד שבחרתם את חברת ההובלות המושלמת, נגיד שהכנתם את עצמכם מבחינה נפשית ליום מתיש ונגיד שסידרתם את יום החופש עם הבוס בעבודה אבל כל זה לא שווה אם לא שמרתם למשאית של המובילים חנייה ליד ביתכם. ירושלים לא משופעת במקומות חנייה, בעיקר בשכונות הצפופות, לכן דאגו לכך מראש ותמנעו מעיכוב מיותר ומרגיז.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*