בשבוע הבא: תערוכת ההמצאות!

בשבוע הבא: תערוכת ההמצאות!

בשבוע הבא תערוכת ההמצאות של בוגרי מכללת הטכנאים וההנדסאים של מקיף ה'

קוצב לב שמתקשר לשני מספרי טלפון ברגע שהוא מגלה חריגה בקצב פעימות הלב של החולה ואפילו מדווח על מיקומו,  בר משקאות אוטומטי שמוזג לכם כוס משקה בהוראה קולית, כיסא תינוק שמדווח לשני ההורים ששכחו את תינוקם  באוטו ומתחיל להיות לו חם וכרטיס מגנטי שפותח דלת רק לאחר זיהוי קולי.  אלה הן חלק מההמצאות שיוצגו בתערוכה של בוגרי מכללת הטכנאים וההנדסאים של מקיף ה' באשדוד במסגרת היום הפתוח לבוגרי י"ב ולתלמידי כיתות ו' מאשדוד וערי הסביבה.

כל ההמצאות הנ"ל הן פרי מוחם הקודח של בוגרי המחזור האחרון, כאשר קוצב הלב אף זכה במקום הראשון בתחרות כלל ארצית של המכללות, שיזמה אוניברסיטת ת"א.

בשבוע הבא ה-20 לפברואר, מכללת הטכנאים וההנדסאים הפועלת תחת מקיף ה', תקיים  יום פתוח  המיועד לכל שכבות התיכונים מכיתה ו' עד יב' במקיף ה' אשדוד החל  מהשעה 08:30  ובו יקבלו האורחים הסברים על מסלול הלימודים, הרצאות מבוגרי המכללה ובנוסף ייחשפו לתערוכת פרויקטים של בוגרי המכללה.

דוד דבדה, רכז המגמה ב-20 השנים האחרונות מציין כי במכללה ניתן ללמוד בכיתות י"ג וי"ד לתואר טכנאי או הנדסאי אלקטרוניקה או חשמל.

המכללה מממשת את החזון של מקיף ה' באשדוד שתכליתו העיקרית היא הכנה מיטבית להצלחה בחיים. המכללה פועלת בשיתוף פעולה צמוד עם המערך הטכנולוגי בצה"ל והבוגרים משולבים  בחיל האוויר, חיל התקשוב וחיל הטכנולוגיה והאחזקה.  בחיל האוויר הם משובצים לתחומים העוסקים במערך הטכני, בתחום הרשתות, במסגרת הרשת הרחבה של כלי הטיס  וכן במערך ההגנה האווירית. בחיל התקשוב הם משובצים במערכי המחשוב, התקשורת, הצופן והביטחון. בחיל הטכנולוגיה והאחזקה הם משובצים בפיתוח, ייצור ואחזקה של אמצעי לחימה מתקדמים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*