ראשונים להגיש עזרה…

ראשונים להגיש עזרה…

היום? חמישי! המקום? המרכז להורות משמעותית! האירוע? הכשרת מד"א לסיירות הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות-אשדוד בשיתוף עיר ללא אלימות.

מעט לאחר שמתנדבי סיירת ההורים העירונית סיכמו את השנה האזרחית החולפת בפעילות שטח בערב הסילבסטר שהיה גשום וקר מהרגיל, נפגשו מתנדבי סיירת ההורים העירונית ומתנדבי סיירת "סבא-בא" להכשרה הראשונה השנה ,מיתוך מכלול ההכשרות השנתיות למתנדבים ,הכשרת מד"א.

את ההכשרה המרתקת והמלמדת העביר מדריך מוכשר ומקצועי  ,מתן דהן אשר עם תחילת ההכשרה בלט ביצירת עניין ושיח עם קהל המתנדבים. כמובן שלא נחסוך במילים ונודה לו על ההכשרה המלמדת והחשובה ועל הסיוע באירוע החירום בו טיפל במהלך הערב. בהכשרה קיבלו המתנדבים הסברים להחייאה נכונה ,שרשרת פעולת במקרי חירום רפואיים.והתייחסות לאירועי חירום רפואיים הנובעים משימוש מופרז באלכוהול וחומרים פסיכו-אקטיבים.

כחלק מפעילות הסיירות עוברים המתנדבים הכשרות שונות ומגוונות במהלך השנה, חלקם עם נגיעה ישירה לנושאים הקשורים בהתנהגויות מסכנות של בני הנוער (אלכוהול, שימוש בחומרים פסיכו-אקטיביים ,אלימות ועוד) וחלקם בנושאים כלליים ומגוונים.

מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי מעודדת ומקדמת את כל נושא המתנדבים והתרומה לקהילה בארגון וראייה לכך היא שבמהלך שלוש השנים  האחרונות פועלת סיירת נוספת הלוא היא סיירת "סבא-בא"  שהיא פרי  יוזמתה  . סיירת זו מושתת רק על מתנדבים הנמנים במעגל האזרחים הוותיקים של העיר ופועלים להגברת תחושת הביטחון של האוכלוסייה כולה ובדגש על אוכלוסיית האזרחים הוותיקים סיירת זו אף קיבל מכתב תודה בשבוע שעבר מראש העיר הד"ר יחיאל לסרי שברך את המתנדבים על העשייה האיכותית במהלך השנים לקהילת האזרחים הוותיקים בעיר ועל קבלתם בחודש שעבר תעודת הוקרה מיוחדת במעמד השרה לשיווין חברתי הגב' גילה גמליאל ומעמד ח"כ הכנסת איילת ורבין נחמיאס.

במעמד זה ברצוננו ולברך את כולכם ,מתנדבי הרשות ובני משפחותיכם,בשם הגב' סימונה מורלי מנכ"ל הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות ,בשם הגב' דבורית זהבי מנהלת תוכנית "עיר ללא אלימות", בשם הגב' אלפסי רות רכזת סיירת "סבא-בא" , ובשמי שי נקש רכז סיירות ההורים העירוני, בשנה אזרחית טובה ושתהא זו גם שנת עשייה והתנדבות פורה.

להצטרפות לסיירות הרשות ניתן לפנות לשי רכז סיירות הורים עירוני: 054-3220939  |  www.hrashut.org.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*