פעמון לבן-סגול: בל וקאליף וואיט להטו, מכבי אשדוד עם הפסד ביתי צורם

פעמון לבן-סגול: בל וקאליף וואיט להטו, מכבי אשדוד עם הפסד ביתי צורם

מכבי אשדוד כמעט תמיד התקשתה במשחקי הליגה שלה מול הפועל חולון, זה לא דבר סוד. והערב הקושי אף הלך וגדל. הצהובים של מכבי אשדוד-באר טוביה ספגו תבוסה ביתית קשה באולם "הקריה" 90-68 לסגולים הלוהטים של הפועל חולון.

האם יש קשר בין פתיחת המשחק הרעועה שהביאה להפסד בסופו של דבר לבין הרבע האחרון מול עירוני נהריה בשבת שעברה? לפי דבריו של טפירו בסיום " יש סיכוי בהחלט שיש קשר לזה, נצטרך לעשות את הדברים להבא הרבה יותר נכון" כנראה שכן.

בעודי שואל את טפירו על אותו הקשר בין המשחקים, נשמעים קריאות העידוד הרבות של אוהדי חולון המרוצים, שביחד עם ה"דולפינים" מהצד הצהוב, סיפקו תצוגת עידוד מרשימה לאורך כל 40 הדקות.

אז נכון, יש גם ערבים כאלה של כדורסל. ערבים בהם כמה חוסר מזל או עצירה הגנתית טובה של הקבוצה מנגד, גורמות בסופו של דבר לכדור שלג גדול ממנו לאורך המשחק קשה לחזור. חוץ מצ'ייס סיימון שהיה היחידי להגיע הערב עם 26 נקודות מתוך 68 של כל הקבוצה, כל שאר השחקנים נראו מתוסכלים ודי בהלם מהשמירה והאגרסיביות של האורחים ובראשם קאליף וואיט וג'יימס בל.

650h

מי שממשיך שבוע שני ברציפות את הנפילה מבחינתו, הוא הפורוורד ג'ייק כהן, שהיה עד לפני כשבוע אולי נקודת האור הגדולה ביותר של והאס הנוצץ והמפתיע של מאיר טפירו. את המשחק סיים כהן עם 3 נקודות בלבד אותם השיג במחצית השנייה, וכשהוא זורק בסך הכל 4 פעמים לסל לאורך כל המשחק כולו!
מי שעוד אכזבו לא מעט היו יפתח זיו, אדם אריאל ובן אלטיט שבצוותא קלעו בסך הכל 14 נקודות.

לטפירו יש לא מעט כאבי ראש לקראת המשך החודש הקרוב, בהם תפגוש הקבוצה בצהוב-כחול את שתי הגדולות של הכדורסל הישראלי, מכבי תל אביב והפועל ירושלים, כששני המשחקים יהיו בחוץ. "אני חושב שכבר אחרי משחק כזה אתה מרגיש רע מאוד. אנחנו צריכים קצת להרגע הלילה מהמשחק הזה, צריך להרים את השחקנים כולל את עצמי" כך נשמע המאמן ה"רוקי" של אשדוד לקראת המשך הדרך.

וכמה מילים שלי, דווקא בהתייחסות ליריבה:
יש את המשחקים שבהם עם כל הכאב של ההפסד, אתה מוצא את עצמך מוחא כפיים גם ליריבה. דן שמיר שמשתוקק לאליפות ראשונה בתור מאמן ראשי, קרוב מאוד לזה לדעתי, נכון לפרק הזמן הנוכחי. קבוצה אנרגטית ששומרת נהדר, ופועלת אפילו טוב יותר בצד השני של הפרקט, לפחות לדעתי עושה רושם של מתכון לתואר.
האם ראשון לציון של העונה שעברה תוחלף בשכנתה מחולון בתום העונה? עוד חזון לבאות.

להבא:

כל אנשי ואוהדי מכבי אשדוד צריכים למחוק את המשחק הערב. מחר יום חדש, שבוע הבא משחק חדש, והתקווה היא כמובן לחזור כמה שיותר מהר למסלול המנצח.
עוד פחות מחודש חצי גמר הגביע. בואו נגיע לשם בצורה הטובה והחיובית ביותר שיש! יאללה מכבי אשדוד!

קלעו לאשדוד הערב:

סיימון 26, קרמייקל 14 ו9 רבאונדים, יואינג 9, זיו 9, אריאל 5, כהן 3, נואלס 2. שותפו ולא קלעו: בן אלטיט ועומר בירפלד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*