3…2…1… 2017 !!!

3…2…1… 2017 !!!

היום כולם כבר יודעים ,כשמשלבים את המתנדבים המדהימים של סיירת ההורים ,של הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות –אשדוד לפעילות בחגיגות השנה האזרחית החדשה זהו שילוב מצוין ,שילוב מנצח. במוצ"ש האחרון יצאו מתנדבי סיירת ההורים העירונית יחד עם מנהלת תוכנית "עיר ללא אלימות "-אשדוד הגב' דבורית זהבי  ורכז הסיירות העירוני מר שי נקש לפעילות הסילבסטר המסורתית.

את הערב פתחו המתנדבים בחלוקת ערכות שכללו חומרי הסברה נשיפונים ובלוני הליום אדומים עם הכיתוב "אל תיתן לאלכוהול לנהוג במקומך" שנקשרו למראות רכבי המבלים במתחמי הבילוי באזור הסיטי ובחוף הקשתות. חשוב לציין כי על אף מזג האוויר הגשום והקר שפקד את העיר בערב הסילבסטר הייתה היענות מכובדת של מתנדבים  שחיממו את  האווירה בפעילות שהייתה טובה ומהנה כתמיד.

מתנדבי סיירת ההורים  פעלו כמכפיל כוח לכוחות הביטחון והשיטור בנושא הגברת המודעות לסכנות שנהיגה תחת השפעת אלכוהול, הם עברו במקומות הבילוי ובין הבליינים שוחחו איתם על מגוון נושאים ,בן היתר נהיגה תחת השפעת אלכוהול, נהג תורן ,סם אונס, ואיך עוברים  את ערב הסילבסטר "בשלום" ובנוסף חילקו לבליינים את הערכות עם חומרי הסברה בנושא נהיגה תחת השפעת אלכוהול ,בנוסף חולקו למבלים בערכות גם צ'ופרים נוספים שכללו ריחנים לרכב מחזיקי מפתחות ועוד.

את המתנדבים בשטח פגשו ממ"ר לכיש נצ"מ אילן פרץ ומפקד תחנת אשדוד הנכנס סנ"צ שמעון פורטל אשר ברכו את מתנדבי הסיירת ושיבחו את שיתוף הפעולה, במקביל ,כוחות השיטור שפעלו בתגבור בערב זה ונוכחותם בלטה במתחמי הבילוי הוסיפו נספח נוסף לפעילותם השוטפת ,ובפעילות שהתקיימה זו הפעם הראשונה בשיתוף עם הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול חילקו ערכות לגילוי סם אונס.                                                                                                      

פעילות המתנדבים המסורתית בערב הסילבסטר הינה פרי שיתוף פעולה של הגב' אילנית אלימלך מנהלת המטה לבטיחות בדרכים באשדוד יחד עם הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות – אשדוד בהובלתה של מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי שציינה, "זה המקום להודות לכלל המתנדבים על פעילות יפה ופורה במהלך שנת 2016 ולאחל לכל תושבי העיר שנה אזרחית טובה ,מוצלחת ובטוחה מקודמתה."

את הערב סיימו המתנדבים בחוף הקשתות ,סגרו שנה ופתחו חדשה עם כל התקוות והאיחולים…

להצטרפות לסיירת נא לפנות שי רכז סיירת הורים  054-3220939

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*