סיכום שישי של כדורגל בליגות הנמוכות

סיכום שישי של כדורגל בליגות הנמוכות

שתי קבוצות האוהדים של העיר אשדוד שיחקו במהלך השישי האחרון. אדומים אשדוד שהגיעו לאחר ה5-2 על טירת שלום במשחק החוץ בשבוע שעבר, אירחו את ביתר אשדוד לדרבי קטן שהתקיים באצטדיון היא'.
עירוני אשדוד שהגיעה לאחר ההפסד בתחילת השבוע במשחק העונה בבית לביתר נורדיה, קיוותה לחזור למסלול הניצחונות במשטח ה"דשא" ברהט.

נתחיל עם האדומים:

הקבוצה של פיני עייש ועמי ג'רבי עלתה לכר הדשא באצטדיון היא' כשהיא עם 9 נקודות מארבעת המחזורים הראשונים. מנגד היריבה העירונית,ביתר אשדוד שעלתה היא עם אותו מספר נקודות,פיללה לניצחון מפתיע בדרבי הקטן.
הביתרים עלו ראשונים על הלוח, כמתן נוגה המשכנע מתחילת העונה העלה ליתרון מפתיע את קבוצתו של כנפו. דקה אחת עברה לה והאדומים השיגו שיוויון מהיר,כשוורקאט גדיף המצויין היה אחראי על כך.
שימי ביטון וגולן עמוס השלימו מהפך בעוד המחצית הראשונה בעיצומה, כשעד לשריקה השל השופט,ביתר אשדוד הגיבה בשער מצמק,שלאביתר אלזרה, 3-2 אחרי 45 דקות לאדומים.
החצי השני כבר היה שייך לגמרי לאדומים. שערים של נתן גנון,לישי ביטון, חנן פרץ, ושחקן הנוער של המועדון, יוני מנגיסטו שנכנס כמחליף וכבש בפנד, נתנו תוצאת ענק של 7-2 בסיום, ושלחו את האוהדים באדום שנכחו ביציע הכבוד עם חיוך גדול לקבל את השבת.

עירוני:

עירוני אשדוד הגיעה למשחק ברהט לאחר שובעיים לא פשוטים מבחינתה. לאחר הפיטורים של טל הירשהורן, חיים כהן היה זה שעמד על הקווים.
משטח הדשא המחריד הרהט כנראה נחשב לאחד מהנקודות החזקות של הקבוצה מהמגזר.
עירוני אשדוד וצעירי רהט התקשו לפתח משחק נאה לעין, בטח לנוכח מזל האוויר הלא פשוט, וסיימו את המשחק בתוצאה של 0-0 שמשמעותו הוא משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לעירוני אשדוד, וכעת הקבוצה בצהוב נמצאת רק במקום השישי בטבלת ליגה ב2 דרום ב'..
הערב(שבת) הנהלת עירוני אשדוד הודיעה על החתמת מאמן חדש. שרון מרציאנו שמוכר במיוחד כמאמן נחלת יהודה מליגה א', מגיע לעשות סדר ולהחזיר את שחקני עירוני לדרך הניצחונות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*