נשארות מושלמות: ניצחון מרשים לבנות אשדוד על ספרטק מוסקבה ביורוקאפ

נשארות מושלמות: ניצחון מרשים לבנות אשדוד על ספרטק מוסקבה ביורוקאפ

מכבי "בן" אוצר השקעות אשדוד עלתה הערב (חמישי) למשחקה במסגרת המחזור הרביעי במסגרת ה"יורוקאפ", במטרה אחת ברורה, להשאר מושלמות וללא הפסדים בכל המסגרות עד כה העונה.

ואכן הדבר קרה, האוהדים הנלהבים הרבים אשר פקדו את אולם "הקריה" ראו שוב את הבנות בצהוב לוהטות על הפרקט. הניצחון על מועדון הפאר מבירת רוסיה,שהיה הניצחון הרביעי מארבעת המשחקים של האשדודיות במסגרת המפעל, גרם שוב להעצים ולהעריך שלבנות של עדן ענבר יש לא מעט סיכויים ללכת עד הסוף גם בגזרה האירופאית.
היריבה ממוסקבה הגיעה למשחק עם ניצחון אחד משלושה משחקים,וכשהיא יודעת שאי תהיה חייבת לחולל הפתעה באשדוד על מנת להשאר עם לא מעט סיכוי בתמונת העלייה לשלב הבא.

המחצית הראשונה הייתה שקולה, אך הלכה עדיין לטובת המארחת מאשדוד.
טיפאני ג'קסון הייתה זו ששוב המשיכה את היכולת הגבוהה שלה עד כה העונה, הפורוורדית הנהדרת של אשדוד סיימה את המחצית עם 6 נקודות ושישה רבאונדים, תוך כדי שהיא מראה מנהיגות בקרב חברותיה על הפרקט.

אצל הרוסיות מי שעשתה את שלה כמעט לבדה, הייתה דוז'קיץ בת ה18, הגארדית הצעירה שמרה את האורחות ממוסקבה במחצית בפיגור מינימלי של 28-22 לבנות אשדוד בהפסקה.

מה שהיה שוב עקב האכילס אל הבנות של ענבר, היה גם הפעם היכולת מחוץ לקשת. אשדוד קלעה רק שלשה אחת מתוך 12 אפשריות בכל המשחק! שלשה שהגיעה ברבע השלישי מידיה של שי דורות שסיימה את המשחק עם 22 נקודות שקטות ומרשימות.

ג'קסון המשיכה ליטול את הפיקוד גם בחצי השני,ובעזרת דאבל-דאבל מרשים שלה של 22 נקודות ו13 רבאונדים, העניקה לקבוצתה ניצחון של 13 הפרש בסיום,63-50.

לסיכום, הקבוצה של ענבר נותרת מושלמת בכל המסגרות, וכמעט בוודאות מבטיחה לעצמה את העלייה לשלב הבא ואת המקום הראשון בבית.
בחמישי הבא תצא הקבוצה מישראל לליטא,למשחק מול סירנוס,ותרצה בוודאי לשמור ולהשיג ניצחון נוסף במסגרת המפעל.
קלעו לאשדוד: שי דורון 22 נק', טיפאני ג'קסון 15 נק', קטיה לויצקי 10 נק', טמיקה ג'ונסון 7 נק', פריאה אבדי 5 נק', נעמה שפיר ואשלי פאריס 2 נק' כ"א.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*