מוצאי שבת ב-20:00, עוד משחק גורלי וחשוב למ.ס אשדוד

מוצאי שבת ב-20:00, עוד משחק גורלי וחשוב למ.ס אשדוד

כשהיא ממשיכה במסעה לתור אחר הניצחון הראשון בליגת העל, תתארח מחר (שבת 20:00) נועלת הטבלה מועדון ספורט אשדוד אצל הפועל רעננה במגרשה הביתי שבנתניה.

הקבוצה מעיר הנמל שנמצאת במאזן עלוב מבחינתה של 3 נקודות מ21, שאבה השבוע אופטימיות, כשניצחה ביום שלישי האחרון את בני יהודה במסגרת גביע הטוטו. עם זאת, גם במועדון הדרומי יודעים שליגת העל היא עדיין אופרה אחרת לגמרי, ואיבוד נקודות נוסף מחר מול קבוצה שנחשבת גם היא לקבוצת תחתית, רק ימשיך את הסתבכותה של אשדוד להמשך הדרך.

בפן המקצועי, המאמן רוני אוואט יחזיר את שחקני ההרכב הראשון, לאחר שרובם לא פתחו במשחק גביע הטוטו, ויבצע שני שינויים לעומת אחד עשר השחקנים שפתחו במשחק הליגה האחרון מול ביתר ירושלים.

msa_pnimi

מי שאמור לחזור להרכב לאחר שלא שיחק בכלל במשחק הליגה הקודם, הוא הקפטן משה אוחיון, שאף הבקיע את השער הראשון מול בני יהודה השבוע, ויפתח על חשבונו של תום מונד. שינוי נוסף יהיה בחלק ההתקפי כשדין דויד שהבקיע גם הוא במשחק הגביע, יחליף את חן עזריאל. במרכז ההגנה ימשיכו סירושטיין ואלחמיד בצוותא ביחד,לאחר שהרשימו את רוני אוואט במשחק הליגה האחרון.

פרט מאוד פיקנטי לגבי המשחק מחר, הוא שמועדון ספורט אשדוד לא ניצחה מעולם את הפועל רעננה, גם לא באצטדיון היא'. והמשחק האחרון בין שתי הקבוצות שהתקיים בעונת הירידה של מ.ס אשדוד לליגה הלאומית, הסתיים בניצחון גדול לקבוצה מהשרון של חיים סילבס, בתוצאה 4-0. אז בין כובשי השערים של רעננה היה ניתן למצוא את חלוצה כיום של בפועל באר שבע, טוני וואקמה.

" המשחק מחר הוא משחק חשוב מאוד",אמר המאמן רוני אוואט. "סיימנו את המשחק האחרון בליגה בתיקו מול ביתר,למרות שהיינו שווים יותר. באמצע שבוע למרות כל החוסרים שיחקנו לא רע בכלל, וחשוב מהניצחון ליצור המשכיות גם לליגה. רעננה באה אחרי שני משחקים טובים ועם הרבה ביטחון, זה הולך להיות קרב חפירות כמו שאומרים".

אוואט התייחס גם למארחת,וניסה להסביר את הסיכוי להשיג את ניצחונה ה ראשון של קבוצתו כשאמר, "אלו שתי קבוצות מאוד דומות. ביום נתון מתוך 14 קבוצות בליגה, 12 יכולות לנצח אחת את השנייה. רעננה זאת קבוצה של הרבה פירגון בין השחקנים. קבוצה שמאומנת ועושה את הדברים מצויין, והמשחק בסופו של דבר ייפול יותר על הדברים הקטנים".

"היסטוריה נועדה בשביל שישנו אותה". כך אמר תום בן זקן מגנה הימני של מ.ס אשדוד, לנוכח העובדה המפליאה, שמ.ס אשדוד עדיין לא חוותה ניצחון על הפועל רעננה מאז הקמתה".

השחקן שחזר בשבוע שעבר להרכב הפותח, ואמור לעלות באחד-עשר הפותחים של רוני אוואט מחר, הוסיף " אנחנו קבוצה מגובשת מאוד שעובדת קשה על המגרש, וסובלים קצת מחוסר מזל, ואני מאמין שלאט לאט יהיה בסדר. רעננה היא קבוצה שעושה חיים קשים לכל הליגה, במיוחד בביתה".

הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן, סירושטיין,אלחמיד,ברוסיץ, בקל,אוחיון, דן ביטון,מושל,זריהן ,דין דויד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*