מ(מולאי)ם לשבת. עומר מולאי סידר ניצחון נוסף לעירוני אשדוד

מ(מולאי)ם לשבת. עומר מולאי סידר ניצחון נוסף לעירוני אשדוד

המחזור השישי של ליגה ב' דרום ב', יצא היום אחר הצהריים( שישי) לדרך. כשעירוני אשדוד הגיעה מהמקום השני לקראת משחק החוץ הלא פשוט מול עירוני בית שמש, במשחק שנערך במודיעין.

עירוני אשדוד ניצחה את הקבוצה הביתית בתוצאה 2-1, לאחר שחלוץ הרכש החדש עומר מולאי, שחתם רק לפני יומיים במועדון הצהוב, עלה כמחליף,כבש צמד, ופרע שטר חובה ראשון לזכותו של המאמן טל הירשהורן.

על הנייר היה זה אמור להיות משחק חד צדדי, בטח לנוכח העובדה שהיריבה מנגד, מגיעה מהמקום האחרון בליגה וכשהיא עדיין ללא נקוד תלות.

בפועל, המשחק היה נתון לעצבים רבים שאפיינו את שתי הקבוצות, מה שגרם לכדורגל פחות חיובי על כר הדשא. עירוני אמנם הגיעה למספר רב של מצבי הבקעה במשחק, ושני שערים שלה אף נפסלו בטענת נבדל. אבל בסופו של דבר  הלך הרוח במשחק היה עיקש וצמוד, אך הדבר החשוב הוא איסוף נוסף של שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך.

מאתיים האוהדים הצהובים ונלהבים שליוו את עירוני אשדוד למשחק, ראו  מחצית ראשונה נטולת שערים.

אך חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, הרכש החדש שעלה כמחליף, עומר מולאי, קבע 1-0 צהוב לזכותה של עירוני, לאחר שקביל הרמה נהדרת מהמגן השמאלי המצויין מאור מרציאנו, שעד עתה נחשב לאחד הבינגואים שהביא איתו המאמן הטרי.

המארחת מבית שמש לא נשברה, ובדקה ה64 השוותה את התוצאה בשער נאה, זאת לאחר שקפטן הקבוצה המארחת, הורחק בצהוב שני קודם לכן.

אך עירוני אשדוד המשיכה לגלות את האופי, שכל כך מאפיין אותה, ורבע שעה לסיום, היה זה שוב מולאי שעט על הרבאונד, לאחר עצירה של שוער בית שמש לבעיטה של אריאל טרבלסי מתוך הרחבה, ושלח את הכדור פנימה, ובכך קבע את תוצאת המשחק, 2-1 לעירוני אשדוד!. הרגע המתסכל מבחינת הצהובים, היה הרחקתו של החלוץ ומלך השערים של הקבוצה, אדיר שהרבני, כשהיה מחוץ לתחום המגרש,על ספסל הקבוצה.

בשבוע הבא עירוני אשדוד תארח במשחק בית, משוכה לא פשוטה נוספת.בדמותה של מכבי קרית גת. כשמועד המשחק עדיין לא סופי, וקיים סיכוי שההתמודדות תתקיים ביום שני,בשביעי לחודש הבא.

צילום: מתוך דף הפייסבוק הרשמי

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*