סיפתח מושלם למכבי בנות אשדוד באירופה

סיפתח מושלם למכבי בנות אשדוד באירופה

לפני שעלתה אמש (רביעי), מכבי "בן" בנות אשדוד לקראת ההתמודדות במחזור הראשון של ליגת ה"יורוקאפ" לנשים, לקראת המשחק מול אחת הקבוצות הטובות במפעל,ספרטק מוסקבה. היו עוד לא מעט לבטים וחששות, האם הסגל החדש שבנה עדן ענבר בקבוצה הבכירה בישראל, יספיק גם לזירה האירופאית. בפועל אותם חששות התבדו. מכבי בנות אשדוד גברו על ספרטק במשחק החוץ הלא פשוט במוסקבה, בתוצאה 71-60, לאחר שברוב אורכו של המשחק, שלטה הקבוצה מישראל ללא עוררין ואף הגיעה להפרש גדול יותר.

לאחר שגברה על הקבוצה הנחשבת לחזקה בבית, עושה רושם שהיוצרות התהפכו במעט לאחר ההתמודדות אמש, ולפי הלך הרוחות לקבוצה של ענבר יש לא מעט סיכויים לסיים את בית A, במקום הראשון, כשמכל בית בטורניר עולות שתי קבוצות שיסיימו במקומות הראשונים.

הסגל החדש כבר החל להראות תיאום מעולה שניכר בלא מעט רגעי קסם במהלך המשחק, כשמי שהצטיינה בשורות אשדוד היא טיפאני ג'קסון. הפורוורדית המצויינת ששבה אל משחק הכדורסל לאחר ששבה ממחלת הסרטן הראתה שוב לכל חובבי ענף כדורסל הבנות בעיר, למה כולנו התגעגענו אליה. שי דורון וקטיה לויצקי הוסיפו נקודות בספרות כפולות, ושלחו את אנשי אשדוד ובראשם את יושבת הראש טלי קריאף,לצאת בחגיגות עם לא מעט חיוכים על הפנים,בכפור הרוסי.

בשבוע הבא ביום חמישי (3.11), מכבי בנות אשדוד תארח את היריבה הליטאית,הופטראס סירנוס למסגרת המחזור השני של המפעל.  הקבוצה הליטאית תשחק הערב (חמישי) את משחקה הראשון, מול הקבוצה צ'גלד מהונגריה.

בנושא אחר,הטלטלה סביב ליגת העל לנשים נמשכת. אמש הגיעה ההחלטה בקרב מנהלת ליגת העל לנשים, כי הליגה תצא לשביתה שלא ברור מתי תסתיים, עקב אילוצים רבים עם הסכמי כספיים שונים.

הליגה שהייתה אמורה להפתח ביום שני הקרוב, תדחה. מה שייתן לעדן ענבר להכין בעוד כמה ימים את קבוצתו, לקראת המשחק בגזרה האירופאית ביום חמישי הבא.

צילום: דף הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*