בתי ספר צריכים לעודד מגיל צעיר לפעילות ספורטיבית

בתי ספר צריכים לעודד מגיל צעיר לפעילות ספורטיבית

העולם שייך לצעירים ועל כך אין עוררין, אך מי שאחראי לחינוך אותם צעירים הם אנחנו, המבוגרים. לכן אנשים שעוסקים בחינוך מוצאים את עצמם לא פעם ניצבים מול דילמה מורכבת: איך אפשר להפוך את הנוער שלנו לנוער פעיל יותר, פחות אגרסיבי וכמה שיותר מעורב? האמת היא שלא קל להתמודד עם האתגר הזה ובהחלט אפשר להבין אתכם אם גם אתם תוהים באיזה דרכי חינוך כדאי לכם לבחור. אם יש תופעה לא בריאה שהעידן הטכנולוגי והמודרני הביא איתו, זו העובדה שהילדים של ימינו זזים הרבה פחות. הם מבלים שעות מול המחשבים ומול המסכים השונים, דבר הגורם לעלייה במשקל וברמת האלימות. לכן, אם גם אתם אחראים על החינוך בבית הספר שלכם כדאי יהיה לחשוב על שילוב של כמה שיותר פעילויות ספורטיביות במהלך השנה.

היתרונות של פעילות ספורטיבית לילדים, נוער ומבוגרים

בחיי היום יום אנחנו לא מספיק עוצרים לחשוב על זה, אך האמת היא שפעילות ספורטיבית יכולה לשנות את החיים. הילדים של ימינו צריכים אתגרים ואין ספק שפעילות ספורטיבית יכולה לספק זאת. בנוסף לכך, פעילויות כאלה גם מעודדות את היצירתיות, את הדבקות במטרה ואפילו את תחושת השייכות והערך הקבוצתי ולכן הן חיוביות ביותר. אם ניקח לדוגמא את האפשרות של שילוב פעילות ODT אנחנו נראה שמדובר על פעילות שיש בה את כל היתרונות של תנועה ופיזיות, אז למה לחשוב פעמיים? אתם תראו שאם מה שאתם מחפשים זה לא רק לגרום לילדים לנוע אלא גם להיות כמה שיותר מגובשים, הרי שפעילויות ODT יכולות להתאים ביותר. מדובר על חלוקה לקבוצות, על תנועה ועל תחרות אחד בשני, וכל היתרונות האלה יוצרים אנרגיה טובה שהילדים מאוד זקוקים לה. אסור לשכוח שגם מבוגרים צריכים לעשות פעילות גופנית כי זה משפר את הבריאות ואת ההרגשה הכללית, אז למה אתם מחכים?

פעילות ספורטיבית עם מדריכים מקצועיים

רגע לפני שאתם לוקחים את תלמידי השכבה שאתם אחראים עליה לכל מיני פעילויות ספורטיביות, כדאי יהיה לבדוק גם את האפשרות של הזמנת איש מקצוע מהתחום. כאשר יש במקום מאמן כושר מקצועי או אדם אחר שיוכל להיות אחראי על העברת הפעילות אפשר להיות רוגעים יותר. איש המקצוע יוכל להיות אחראי לא רק על הסדר אלא גם על כך שהילדים ישתתפו בפעילות הספורטיבית מבלי לפגוע בעצמם ולכן זה חשוב ביותר. אומנם זה נכון שכל יום גיבוש כזה כולל עלויות לא קטנות עבור בית הספר אך אתם יכולים להיות בטוחים שזו תהיה הצלחה מסחררת. אחרי הפעם הראשונה שתיקחו את התלמידים ליום שלם של פעילות כזאת הם יחזרו עם טעם של עוד ואין ספק שזה יהפוך להיות חלק משגרת החיים בבית הספר שאתם מנהלים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*