דיור מוגן בישראל – ממש כמו במיאמי

דיור מוגן בישראל – ממש כמו במיאמי

תמיד בסרטים האמריקאים אנחנו רואים את הפנסיונרים של מעמד הביניים האמריקאי חיםי בבתי דיור לגיל השלישי על החוף בשמש החמימה של פלורידה ונהנה מוויטמין D בחינם. לא רק בפלורידה – בכל העולם רוצים המבוגרים להזדקן במקום חמים ולבזבז את כספי הפנסיה שלהם על קוקטיילים מפירות טבעיים וכובעי קש. אין ספק כי אכן מדובר בפנטזיה נחמדה, גם עבור אלה היושבים בארץ. אומנם כאן זה לא מיאמי אבל שמש וויטמין D יש לנו בחינם לא פחות בפלורידה, אז איפה מוצאים מקומות כאלה? בבתי דיור מוגן בשרון.

למה דיור מוגן בשרון? כי לאנשים תמיד היו חלומות לגור במקומות מיוחדים. לא פעם אתם שומעים את המשפט "אני בפנסיה שלי רוצה לשבת מול הנוף כל היום ולעשות מה שאני אוהב…". לכן, אנשים שמגיעים לגיל הזה פשוט רוצים להגשים את החלום ולעבור לבתי דיור מוגן בשרון. חבל הארץ הנעים של השרון מצטיין במזג אוויר ים תיכוני נוח עם בריזות של קיץ וימי חורף שטופי שמש. בתי הדיור המוגן בשרון הם מהמבוקשים בארץ. אזור השרון נהנה מהקרבה לים ולמרכז, ניתן למצוא בו דיור מוגן כפרי באזורים הפתוחים וכמובן בתים טובים גם בערים הגדולות והחזקות של האזור כמו רמת השרון, הרצליה, רעננה ועוד.

דיור מוגן בשרון בגלל המיקום

מעבר לחלומות על קוקטיילים וכובעי קש, פעמים רבות המציאות אינה תואמת לחלום. רבים הקשישים אשר זקוקים לטיפול רפואי ושיקומי ואלה צריכים לפנות לדיור מוגן בשרון שיש בו גם מחלקה סיעודית טובה וגם תנאים טובים לשיקום ואשפוז ממושך.

היתרונות הנוספים בבחירת הדיור המוגן בשרון קשורים גם באוכלוסייה הטובה והחזקה באזור, כך שבתי הדיור המוגן ממוקמים בשכונות ירקות עם טיפוח סביבתי בקרבה לכל השירותים הנחוצים להם עם קרבה למשפחה ולפעמים אפילו בלי הצורך לצאת מהשכונה.

אז יש לנו שמש וויטמין D בשפע, מחלקה סיעודית טובה ותומכת, קרבה למשפחה – עכשיו צריך להעביר את הזמן בנעימים, ואת זה אפשר למצוא בשפע בבתי דיור מוגן בשרון אשר מספקים כל העת פעילויות תרבות בהרצאות וסדנאות, קורסים  לימודיים בנושאים מגוונים, פעילויות של התעמלות וספורט, בנוסף לטיולים,  מסיבות ומפגשים. כי אחרי כל זה, יש כאלה שחסרה להם גם אהבה וחברה טובה, אז בין החברים הנפלאים אשר גרים בבתי דיור מוגן בשרון מצאו רבים גם אהבה וחברות.. ממש כמו במיאמי.    

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*