שישי בטבע – הצלחה לחגיגת הטבע

שישי בטבע – הצלחה לחגיגת הטבע

מעל 1,000 תושבי אשדוד והסביבה הגיעו לחגיגת טבע בנחל לכיש. במהלך הארוע נחשפו המשתתפים לחלק ממצאי סקר טבע עירוני, שבוצע בשנה האחרונה באשדוד, עליהם הסבירו מדריכי בית ספר שדה שקמים של החברה להגנת הטבע ועליהם הסביר הצפר, מטבע הציפורים בתחנת הטיבוע, בה נחשפו המבקרים לחלק מהציפורים האופייניות לעיר.

המטיילים צפו בצבי מים, נחשפו למרכז המבקרים החדש של מחמל״י ״הדולפין והים״, למדו על האתגרים של החיים במעמקים, צפו על בעלי החיים שבפינת החי בפארק. המשתתפים הופתעו ממגוון המינים והסביבה הירוקה שוקקת חיים שבצמידות לאזור התעשיה.
לסיכום גילו המטיילים את אוצרות הנחל והחיים בנחל ונהנו מהטבע העירוני נגיש ״מתחת לאף״ והחינם.
אטרקציה נוספת על שפך הנחל לים המשתתפים קיבלו ערכות עפיפונים להכנה והעיפו אותם על רקע הנוף היפיפה של מפגש הנחל הים והנמל.

IMG_0339

להצלחת האירוע שותפים רבים: המשרד להגנת הסביבה שממן את הסקר, איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה- שותף מרכזי בהנגשה חוויתית של הטבע , מדריכי החברה להגנת הטבע שהדריכו את הסיורים, לאורך הנחל, בני נוער מתוכנית ״מטיילי אשדוד״ שהדריכו בים, חברת חופית לתיירות שתרמה מוזיקה ופסל חי של תיאטרון ברמוזה, מר אלי אפריאט-מנהל פארק לכיש על הסיוע הרב .

האירוע הינו חלק מחשיפת נתוני סקר טבע עירוני הנעשה באשדוד, במימון המשרד להגנת הסביבה ע״י יחידת הסקרים של החברה להגנת הטבע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*