שף פרטי לראש השנה

שף פרטי לראש השנה

ראש השנה בפתח ומשפחות רבות החלו כבר להתכונן לארוחת החג המסורתית. מדי שנה אנו נאספים בבית ההורים או בבית של אחד מבני המשפחה, ועליהם מוטלת המלאכה לתכנן תפריט לחג ולארח כיד המלך את כל המשפחה. אם השנה עליכם לארח את כל המשפחה או שהחלטתם להזמין חברים לארוחת החג, כדאי לכם לדעת כי אפשר לארח בבית בהנאה וללא טרחה רבה באמצעות הזמנת שף מקצועי ומנוסה המכין עבורכם את הארוחה, ודואג גם לניקיון המטבח ולסידור השולחן.

השנה מארחים בקלות וללא כאבי ראש ועייפות

ארוחת ראש השנה כוללת שלל מנות מסורתיות כמו גפילטע פיש, דג חריף (חריימה), כבד קצוץ, מרק עוף, צלי בקר, עוף בתנור, ירקות אפויים, דגים, סלטים טריים ומרעננים, חלה מתוקה, תפוחי אדמה אפויים או מטוגנים, אורז ועוד שלל תוספות וכמובן קינוחים מתוקים וטעימים. לכל משפחה מנות חג מסורתיות המאפיינות אותה, אך יש מנות שהפכו לנחלת הכלל וברוב הבתים ניתן לראותן בארוחת החג.

ההכנות לקראת החג מחייבות קניות של חומרי גלם טריים ואיכותיים, לרוב מתחילים לקנות מוצרים יבשים שאינם מתקלקלים כשבוע או שבועיים לפני החג, ואת הבשר, הדגים והירקות מותירים לימים הקרובים לארוחה. הלחץ בחנויות מורגש היטב, לעתים יש אפילו חוסר במוצרים מסוימים, ומעבר לקניות והתורים הארוכים יש לרכוש גם מתנות, כלי אוכל חדשים, מפות לבנות, מפיות, שתייה קלה וחריפה, פרחים ועוד. בנוסף, יש לסדר את הבית ולנקות אותו בקפידה לפני החג ולפני הגעת האורחים. לכן, אין זה פלא כי נשים רבות המארחות את המשפחה בחג, מתלוננות על עייפות ובאירוע עצמו הן סובלות מתשישות.

במקום לטרוח ולעמול במשך ימים שלמים במטבח ובמקום להתרוצץ בשווקים ובחנויות המזון, אפשר להזמין שף פרטי המגיע עם כל הציוד הנדרש להכנת ארוחת חג טעימה, עשירה ומגוונת. השף מגיע גם עם כלי הגשה מעוצבים ובסיום הארוחה הוא דואג לניקיון יסודי של המטבח על מנת להשיב את המצב לקדמותו. כך תוכלו גם אתם לארח בקלות בבית וליהנות מארוחה מושקעת ומחוויה קולינרית מדהימה ויוצאת דופן.

לתכנן תפריט לראש השנה יחד עם שף מנוסה

את התפריט תוכלו לתכנן יחד עם השף המקצועי, כדאי לשלב בין מנות מסורתיות מבית אמא לבין מנות עדכניות ברוח החג שהשף ישמח להציע עבורכם. חשוב לדעת כי התפריט חייב להתאים לטעם האישי שלכם ושל האורחים, ויש להתחשב ברוח החג והמסורת, למרות שניתן להזמין גם שף פרטי עד הבית המתמחה באוכל אסיאתי ובסגנונות בישול אחרים.

יש משפחות המעניקות יד חופשית לשף הפרטי וזה מתכנן את כל המנות שיוגשו בארוחה, וכך בארוחת החג נהנית כלח המשפחה מאוכל טעים, מזין, טרי ובריא, ומחוויה קולינרית בלתי נשכחת. לסיכום, אם אתם מעוניינים לארח השנה בקלות ובהנאה, כדאי לכם לשקול ברצינות את האפשרות של שף פרטי שיגיע אליכם ויכין עבורכם ארוחת מלכים לראש שנה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*