פרסי אופיר – השקעה גדולה, תדמית קטנה

פרסי אופיר – השקעה גדולה, תדמית קטנה

כשתכננו קברניטי העיר לארח את טקס ״פרסי אופיר״ במשכן לאמנויות הבמה חשבו שלצד ההשקעה הכספית הגדולה שמשקיעה העירייה מתקציבה תזכה אשדוד לחשיפה תקשורתית גדולה, שידור ישיר בטלוויזיה (בערוץ 24 אמנם, אבל שידור ישיר) ומיצובה של אשדוד כבירת תרבות, אירוע שיהווה המשכיות לפסטיבלים: ״מדיטרנה״ ״אושפיזין״, ״חלון לים התיכון״, ״תור הזהב״ ועוד… מה שעל פניו יכול היה לעבוד לא רע, וכבר עבד לא רע בכלל עד שזה נהיה תלוי בדמות אחת, הבוסית הגדולה, שרת התרבות והספורט הגב׳ מירי רגב שמגיעה כאורחת כבוד למעוז השמאל של המדינה, עולם הקולנוע.

הסצנה: קטע אמנותי מבית היוצר של מוחמד דרוויש ״רשום אני ערבי״, שרת התרבות מירי רגב עוזבת בהפגנתיות את האולם, רבים מהנוכחים באולם מתחילים לשרוק לה בוז ולשלוח הערות ביניים על חשכה ועל בורות, מירי רגב בינתיים משחררת פוסט מבהיר בפייסבוק: "כן, יצאתי באמצע שירו של מחמוד דרוויש בטקס אופיר. יש לי הרבה כבוד וסבלנות לאחר, אבל אין בי שמץ סבלנות לדרוויש ולכל מי שרוצה לחסל את עמי או מדינתי. לא אהיה קהל לשיריו".

כל הבושה הלא תרבותית קוראת בחסות האירוע שמצולם כאן באשדוד ומתקשר להכל חוץ מתרבות, מתקשר להכל חוץ מלתדמית חיובית על העיר למרות שאין אשמה ישירה על המארגנים, על הארגון, על הסאונד או התאורה, עיריית אשדוד עשתה הכל נכון, שילמה הרבה מאוד כסף ובכל זאת ניזוקה. ולא מעט.

צילום: מתוך דף הפייסבוק של מירי רגב

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*