מי נלחם בתאונות הדרכים?

מי נלחם בתאונות הדרכים?

שוב תאונה ושוב זו עוד ידיעה שתתמסמס בין בליל הכתבות והעדכונים העירוניים. בשעה 20:15 דווח למוקד מד"א  מרחב לכיש על ת.ד רכב שפגע בהולכת רגל ברחוב הרצל באשדוד. פארמדיקים של מדא העניקו טיפול רפואי ומפנים בת 59 במצב בינוני עם חבלות אגן, גפיים וראש לבית חולים קפלן ברחובות.

אלו בדרך כלל הידיעות המתפרסמות באתרים המקומיים, ידיעות קטנות על בעיה גדולה שהולכת ומתעצמת בעיר אשדוד ולא נראה שיש יד מכוונת לטיפול בבעיה, אין צורך לבדוק ולהשוות בין ערים אחרות לאשדוד, זו לא תחרות ובטח לא בתאונות דרכים היינו מעוניינים להוביל.

אשדוד התברכה בתשתיות נוחות אך למרות זאת, מבט חטוף על מפת התאונות מבהירה באופן חד משמעי שמדובר במגפה שהולכת וגוברת ולא לטובתנו.

Screen Shot 2016-09-12 at 9.36.04 PM

למרות הנתונים הקשים לא ראינו ולא הרגשנו התערבות עירונית או משטרתית ונראה כי עולם כמנהגו נוהג, לפני מס׳ שנים השתתפה אשדוד בפיילוט עם עמותת אור ירוק, התווספו מצלמות ואשדוד רושתה מכל עבר, זה החזיק חודש ואז דעך. הנתונים הרשימו ונראה כי השיטה עובדת, אך משום מה ככל הנראה מסיבות תקציביות הופסק הניסוי שלצערנו לא הפך לדרך חיים.

מישהו חייב לעשות חישוב מסלול מחדש, את הנתונים הרשמיים אנו מתקשים להשיג בזמן כתיבת שורות אלה אך המפה למעלה מספיקה כדי שנבין שלא מדובר במקרים בודדים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*