חוגי הבית שאסור לכם בשום פנים ואופן לפספס

חוגי הבית שאסור לכם בשום פנים ואופן לפספס

זוכרים את הימים בהם את הזמן הפנוי שלכם הייתם מבזבזים על שיחות בבית קפה עם החברים הקרובים? לשתות קפה עם החברים זה נחמד, אך מה אם יאמרו לכם שתוכלו לשתות את הקפה ולהוסיף לו ערך מוסף? כיום נערכים בבתים רבים חוגי בית למבוגרים, המקבצים אתכם יחד עם החברים הטובים שלכם, או עם קבוצות החובקות את אותם תחומי עניין כמוכם. הודות לחוגי הבית אתם זוכים להעשיר את עולם הידע והתוכן שלכם ולהיפתח אל ערוצים חדשים שטרם נפתחתם אליהם. אילו חוגי בבית מומלצים במיוחד? כל התשובות לפניכם.

1.מפגש עם גרפולוג

תמיד רציתם לדעת מה כתב היד שלכם אומר עליכם? האם ניתן לחזות את העתיד על סמך הדרך בה אתם כותבים את אותיות הא' ב'? במפגש עם גרפולוג במסגרת חוג הבית, תוכלו לקבל את התשובות לכל השאלות. מדובר על מפגש מרתק ומעשיר, שלוקח אתכם למסע שטרם הכרתם. ישנו עולם שלם המסתתר בכתב היד שלכם, ויש האומרים כי כתב היד הינו הפתח לנשמה.

2.מגלים את המיניות עם סקסולוגית

החלטתן לקיים ערב נשים? הרי שמדובר על החלטה נפלאה! גם לכן מגיע להנות קצת לפעמים ולהשאיר את הגברים בבית. כיום ישנן אפשרויות רבות לקיום חוגי בית לנשים, כאשר האלטרנטיבה הבולטת והחביבה על נשים רבות היא מפגש עם סקסולוגית. לעתים אתן מוצאות את עצמכן נבוכות לשאול שאלות מיניות תוך התקווה לגלות עולם חדש. בעת שמדובר על חוג בית בו נוכחות רק נשים, הרי שהמבוכה יורדת ובעת שמדובר על מפגש עם החברות הקרובות שלכן – הרי שבכלל מדובר על מפגש שבו תוכלו לחוש בנוח.

3.הרצאה מפי פסיכולוג

כיום המון אנשי מקצוע, לרבות פסיכולוגים, עורכים מפגש במסגרת חוגי בית. תוכלו להנות מהרצאות רבות בנושאים רבים לרבות חרדה, שינויים, הרצאות בנושא ילדים וזוגיות. המפגשים עם הפסיכולוגים מוכתרים כהצלחה גדולה פעם אחר פעם, וכאשר מדובר על פורמט של חוג בית, מדובר על הרצאה ממוקדת המשאירה לכם גם זמן לשאול שאלות ולצאת עם ידע רב. לכן, פסיכולוג יכול להיות מושלם בתפקיד מרצה לחוג בית.

4.מסיבת קריוקי חגיגית

חוגי הבית יכולים גם להיות כאלו המעוררים בכם יצירתיות וכאלו בהם תוכלו להיות יותר אקטיבים. תוכלו לערוך מסיבת קריוקי שבה כל אחד מהאורחים הכין שיר מראש. בערב שכזה מדובר על חוויה יצירתית, ובה המפעיל ינגן בגיטרה או פסנתר את השיר הנבחר וכל אחד מהנוכחים יקבל במה להשמיע את קולו.

5.הרצאה בנושא קבלה

תחום הקבלה מתגלה כמעניין ומסקרן עבור רבים. תשמחו לגלות כי כיום נערכים חוגי בית רבים המעבירים את סודות הקבלה. בעת שמדובר על פורמט של חוג בית, הרי שמדובר על נתח קטן מעולם שלם, אך כזה המספיק לתת לכם הצצה מסקרנת, מעשירה ומגרה אודות עולם הקבלה.

המאמר מוגש באדיבות אמן הטלפתיה מרום מור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*