טיסות ליוון – נופש מושלם הכי קרוב לבית

טיסות ליוון – נופש מושלם הכי קרוב לבית

בעבר, לפני שישראלים גילו את תאילנד או את הודו, בשביל לצאת לנופש או אפילו לטיול אחרי צבא, הם היו טסים ליוון. עבור רבים מהדור הקודם זה היה הנופש המושלם, הטיול הקלאסי. בתקופה בה לא היה נהוג לטוס הרבה ובוודאי שלא רחוק, הרי שטיסה מרחק שעתיים-שלוש, היתה הדבר שכולם חפצו בו. מאחר ולא היתה אפשרות אחרת, הרי שרבים חיפשו טיסות ליוון.

אך זה לא נבע רק מהעובדה שיוון קרובה ויחסית זולה, בוודאי ביחס למדינות כמו אנגליה או צרפת, אלא שבמשך השנים התרבות היוונית היתה קרובה לליבם של הישראלים, בפרט כל מה שקשור למוזיקה ואוכל. כבר בשנות החמישים והשישים התחילו להאזין כאן למוזיקה יוונית ובמשך השנים היא השתרשה, התרבות וההתנהגות הים תיכונית של היוונים התאימה לישראלים ולכן כל ביקור ביוון, הרגיש כמו ביקור בבית. עם השנים הקשרים התהדקו גם במובנים אחרים.

לכן אין זה פלא שכיום כולם מחפשים טיסות ליוון, זוגות צעירים נוסעים שם לנופש קצר או לירח דבש, צעירים לפני ואחרי גיוס נוסעים לשם, משפחות אשר מעוניינות לצאת לנופש קל עם הילדים במקום בו הם יכולים ליהנות מהרבה ים וגם בריכה ועוד מגוון אטרקציות נוספות, ואפשר למצוא גם טיולים שמתבססים על רעיון מסוים, למשל טיול ליוון בעקבות האוכל המקומי או בעקבות המוזיקה המקומית. זאת בנוסף לטיולים מאורגנים שמובילים ליעדים ואתרים שונים במדינה.

טיסות ליוון, מתי, כיצד ולאן

יוון מכילה 3,000 איים, חלקם מיושבים ומתוירים ואחרים לא. ישראלים רבים לא נוסעים בהכרח ליבשת בשביל להגיע ליוון אלא מחפשים טיסות שמגיעות באופן ישיר לאיים ולשמחתם עם השנים גדל היצע טיסות אלו. מי שבכל זאת מחפש טיסות ליוון עצמה, יכול למצוא טיסות יומיות לבירה, אתונה. בדומה לישראל, התקופה הטובה ביותר לטייל במדינה היא בין אפריל לנובמבר, למרות שגם ביוון החורף הוא לא קיצוני בדרך כלל.

מי שמבקש לבקר באיים, יכול כאמור לעשות זאת באמצעות טיסה ישירה, הוא יכול לרכוש חבילת נופש שכוללת טיסה ומלון וכן הוא יכול להזמין לעצמו מלון או לשכור בית במקום. אפשרות אחרת, היא לטייל ביוון עצמה ולאחר מכן לטוס לאיים, קיימת גם אפשרות לקחת סירה ולשוט לשם.

חשוב לזכור, יוון עברה משבר כלכלי עצום בשנים האחרונות והיא כרגע נמצאת בשלב ההתאוששות שלו, זה בא לידי ביטוי גם במחירים בענף התיירות ובכלל. מי שטס היום ליוון לא יכול שלא לחוש את הירידה במחירים, עם זאת, המשבר נתן את אותותיו במקומיים ולא מעט מהם הפכו מובטלים. זה כמובן לא אמור להשפיע על הישראלים, אך מי שביקר שם בעבר מספר פעמים, עלול לגלות שמקומות אהובים נסגרו וייתכן שהוא יגלה ששמחת החיים הידועה של היווניה, קצת דעכה עם הזמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*