רופא מוהל – הטקס הבטוח והנכון

רופא מוהל – הטקס הבטוח והנכון

כאשר הידע העתיק פוגש בידע המודרני – נוצר חיבור נבון וקדוש, חיבור שמאפשר לילד שלכם להיכנס בברית עם בורא עולם תוך שמירה קפדנית במיוחד על בריאותו ושלמות גופו.

ברית המילה, הטקס הקדוש ביותר ליהודים, הטקס בו אנו מלים את בנינו הזכרים ומכניסים אותם תחת הברית היהודית עם בורא עולם, הוא תהליך כירורגי ודתי והיכולת של רופא מוהל להפגיש בין הידע הדתי והידע הרפואי היא הבחירה שלכם לתת לילד שלכם את ההזדמנות לעבור את ברית המילה בצורה הבטוחה ביותר, ולכם להגיע, לעבור את הטקס ולסיימו בצורה הטובה ביותר ובלב שקט.

מוהל כירורג – יהודים בעולם המודרני

ממאות דתות שונות שהיו בעולם, רק מעט שרדו, ואחד מהמאפיינים של הדת היהודית והיהודים בכלל היא גמישות המחשבה ויכולת ההסתגלות, לטוב או לרע, בכדי להמשיך קדימה ולשרוד כעם.

אותה יכולת גמישות והבנת המציאות שסביבנו היא שאפשרה לנו למצוא את הדרכים הנכונות ביותר לכל עידן ועידן לפעול כעם, ולממש את הטקסים הדתיים שלנו בצורה המתאימה ביותר.

כיום, בעידן המודרני, האפשרות לבצע את הטקס הקדוש של ברית המילה בצורה בטוחה עם רופא מוהל, איש דת שהוא גם כירורג מקצועי, היא עדות לאותו המפגש של המתנות שהביא איתו העולם המודרני בכלל, ובפרט הרפואה המודרנית, עם עולם הדת העתיק שמלווה אותנו משחר הימים.

הבחירה האחראית לילד שלכם

כמעט כל ילדי ישראל עוברים ברית מילה, אך בכל זאת אנו לא שומעים הרבה על תקלות ובעיות עקב ברית מילה. הסיבה העיקרית היא לא כי תקלות לא מתרחשות ובעיות לא מציגות עצמן, אלא יותר עקב האופי הספציפי של הטקס, והעובדה כי מדובר במשהו עדין ביותר, ובשיח על תינוק.

לעיתים קרובות במידה ויש תקלה או בעיה במהלך הטקס, ובעיקר לאחריו בתקופת ההחלמה, הדבר לא מדובר ברבים, ונשמר בקרב חברי המשפחה הדואגים לעולל ולגופו הקטן המנסה להחלים.

בכדי למנוע תקלות, בעיות וסכנות מיותרות לילדכם, הרי שהבחירה האחראית בימינו, כאשר כל האמצעים לשמירה על בריאותו של ילדכם זמינים, היא רופא מוהל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*