תעודת עניות: התקוה 6 הופיעה בפני עשרות בודדות

תעודת עניות: התקוה 6 הופיעה בפני עשרות בודדות

אין לנו ממש פרטים על המחדל אך זה לא מונע מאיתנו את החובה מלדווח עליו, בגלל שאין את מי לשאול וממי לקבל תגובה רשמית נמתין ליום א׳ כדי לפרט, מה שלא מונע מהעיר אשדוד את הבושה, להקת ״התקוה 6״ הופיעה היום על בימת מתחם פסטיבל הבירה בפני עשרות בודדות של צופים שלא ידוע איך שמעו על האירוע היות והאירוע לא פורסם וככל הנראה יכל למשוך מאות רבות של קהל מעריצי הלהקה לא רק מאשדוד.

על פי הסממנים הראשונים לא מדובר באירוע של עיריית אשדוד, אלא באירוע והפקה פרטית של משרד התרבות תחת ההשם ״חוגוגוסט״ עיריית אשדוד הוציאה פרסום מינימלי על השת״פ אך לא לקחה אחריות שיווקית. אין ספק שניתן היה לעשות הרבה יותר על מנת לקדם את האירוע המושקע הזה, ״התקוה 6״ היא אחת הלהקות החמות בשוק המוסיקה הישראלי ואין שום סיבה שבעולם שאשדוד לא תקבל את האירוע בחיבוק גדול גם אם היא לא ממש משלמת עבורו. מתי בפעם האחרונה קיבלנו מופע כזה בשישי בצהריים?

תקרית נוספת היתה במופע החימום בו הורדה הזמרת חנה גור מהבמה בגלל ההופעה החיצונית איתה בחרה לעלות ולהופיע,  גור עלתה עם חלק עליון של בגד ים בתוספת כיסוי קל.  ונתתבקשה לרדת לאחר מס׳ שירים בשל סירובה להחליף תלבושת חלק עליון, גור טענה בסיום כי בכל העולם ההפקה אינה מתערבת לעולם בהופעת האמנים ולא מבינה למה באשדוד צריך להתנהג אחרת.

בשל כניסת השבת לא היה ניתן להביא מדברי המארגנים, נדווח על ההתקדמות בראשון.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

  1. Pingback: חנה גור עוקצת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*