זמן אהבה

זמן אהבה

ט"ו באב, יום האהבה הותיק והמסורתי, יונק את מקורותיו מהתקופה התנ"כית, עת יצאו בני שבט בנימין ו"חטפו" להן נשים משבטי ישראל. מאוחר יותר היו בנות ישראל יוצאות לשדות בבגדי לבן, מחוללות ומעודדות את הגברים הרווקים לבחור להן אישה מתאימה להקים איתה בית ומשפחה. רומנטיקה עתיקה שלא אבד עליה הכלח.

יריד האומנים המיוחד שהתקיים ביום חמישי האחרון, ט"ו באב ה-18/8/16, עמד בסימן יום האהבה וציבור רחב ובהן הרבה מאוד נשים הגיע בהמוניו ונהנה מחגיגת אהבה ססגונית ורבגונית. היום החגיגי היה לאירוע משותף של המשרד לקידום מעמד האישה בראשות יועצת ראש העיר אהובה עמרם, ושל קניון סימול  בניהולה של מנהלת האירועים גב' אדווה הראל.

ביריד הייחודי הוצגו דוכני מכירה של עבודות יד, תכשיטים, עוגיות ומתוקים בצורות מיוחדות, יצירות אומנות נפלאות, הרצאות על אהבה וזוגיות, על תשוקה כגורם להצלחה, על תקשורת חיובית ויעילה ואפילו זמרת אופרה וליריקה שריגשה בשירי אהבה  מהארץ ומהעולם.

אהובה עמרם: "יום האהבה הוא יום חגיגי ששורשיו הם עוד מתקופת המקרא שבו נהגו לחולל בכרמים כשהנשים כולן  לבושות בשמלות לבנות ללא הבדל במעמד. כיום חוגגים את יום האהבה בכל מיני דרכים. היוזמה הברוכה של דוכני מכירות של יוצרות נועדה לקדם יוצרות ואומניות וכן בעלות עסקים קטנים ולעודד לתעסוקה ויזמות לנשות העיר אשדוד. יש לציין שבדוכנים הוצגו גם עבודות יד של בעלי צרכים מיוחדים מתוך שאיפה לשלב בין כל האוכלוסיות מכל המגזרים, להעניק אהבה ולתת הזדמנות לכל אחת לבטא את יכולותיה וכישרונה". עמרם הזמינה את נשות אשדוד ליהנות ממגוון הפעילויות לפיתוח אישי ולהעשרה ולצמיחה אישית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*