חלון לים התיכון: אי אפשר לנצח עובדות

חלון לים התיכון: אי אפשר לנצח עובדות

רבים מתושבי אשדוד רוטנים מדי שנה על הקונספט של מגה פסטיבל בן יומיים או שלושה ששותה תקציב אדיר מקופת העירייה ומכספי משלמי המיסים והולך לאמנים שמרוויחים עשרות אלפי שקלים לדקהרבים הרעיונות מה יכל כל אחד ואחת לעשות עם אותו תקציבואלפי חלופות כבר עלו לאוויר.

השבוע גם המגה אירוע הזה הסתיים ובהצלחה גדולהתמיד יהיה ויכוח על מי האמנים והאם הם הכי טובים שעיריית אשדוד יכלה להביא ותמיד יהיה ויכוח על… הכל.

מי שהגיע לפסטיבל יכל מיד להבין שמדובר באירוע גדולהארגון מסביב מסביר טוב מאוד את הנסיון העירוני בפורמט ועל אוטומט מיושמים לקחים משנה קודמת עד שאפשר להגיד שההפקה קרובה לשלמותהסאונדהבמהפריסת הכוחותשירותיםמערכות כריזה והכוונה הכל תקתק,

kahal

לוחות הזמנים זו בעיה כלל ארצית וטבועה חזק בגנים ומרתון ברכות פוליטי זו לא המצאה אשדודית אך למרות הכל מדובר באירוע מוצלחשהתפאורה שלוהים התיכון משלימה את הפאזל והופכת אותו לאחד מהאירועים השווים ביותר בישראל.

אז אפשר יהיה להמשיך ולהתווכח מה אפשר לעשות במקום אך כשעומדים מנגד המחזה של 60,000 איש בסדר מופתיעם בריזה ים תיכוניתבמה של פסטיבל רוקאמנים מהשורה הראשונה של הפלייליסט הארץישראלי סאונד חלומי מבינים מהר מאוד שהקיץ לא יהיה קיץ בלי המגה איבנט הזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*