כרטיס תושב, עשור של הכנות

כרטיס תושב, עשור של הכנות

סאגת כרטיס התושב באשדוד אורכת כבר כמעט או אפילו למעלה מעשור, ראשי ערים התחלפו, מועצות השתנו והרעיון שהועלה כמה פעמים למועצת ואולי אפילו אושר יותר מפעם לא מצליח לצאת אל הפועל. תל אביב, פתח תקווה, אשקלון, ירושלים, אילת, נס ציונה ועוד לא מעט ערים גדולות וקטנות מאשדוד צלחו את התהליך הלכאורה מורכב ויצאו לדרך כבר לפני שנים.

גם היום לא נראה תאריך יעד באופק וקצת קשה להמר מתי יצא הפרוייקט אל הפועל. אז למה בכלל צריך כרטיס תושב אתם שואלים… בצדק. כרטיס התושב הינו כרטיס הניתן באופן חוקי לכל תושב ומקנה הטבות ייחודיות וזכויות לתושב העיר, בנתניה לדוגמא מקנה הכרטיס הנחה בהצגות בהיכל התרבות, הנחה בחוגים במתנ"סים.

digi

בתל אביב הונפק כבר הדור השני של כרטיסי התושב, דיגיתל והוא מקנה לכל מי שגר בתחומי העיר אפילו הטבת הצטרפות אחת לבחירה מתוך מגוון מתנות בתחומי התרבות, הספורט והפנאי, הנחות קבועות ושוטפות במוסדות התרבות, הספורט והפנאי העירוניים, אזור אישי באתר האינטרנט העירוני, ובו שירותים מקוונים ומידע מותאם אישית, קבלת עדכונים בדוא"ל וב-SMS  על כל מה שקורה בעיר, בהתאם לתחומי העניין האישיים שלך (אירועי תרבות, אמנות ומוסיקה, פעילויות לילדים, ספורט, ועוד), וכן עדכונים בזמן אמת על מה שקורה בסביבתך הקרובה (שיפוצי וחסימות רחובות, חירום, אירועים קהילתיים ועוד).

כרטיס-תושב

כרטיס התושב יכול לעשות באשדוד לא מעט סדר:

בעולם התוכן: כולנו חשופים להודעות העירייה במסרונים הנשלחים ללא קשר לתחומי העניין שלך בכמויות חסרות פרופורציה, סינון מסודר לפי תחומי עניין יכול להועיל ולחסוך עשרות אלפי הודעות לא רלוונטיות.

אשדוד, פורטל האינטרנט אשדוד פור יו, אשדוד פור יו, כרטיס תושב

חניה: כמטרופולין סביבתי תוכל אשדוד להעניק לאלה שמשלמים את מיסיה עדיפות בשטחי החניה, באירועים, בחניונים וברחבי העיר.

CertificateResident

פעילות במתנ״סים: הנחות ושיתוף הקהילה בחוגים, מידע, התדבות, ואפילו אפשרות להתייעץ ולקבל משוב עם הקהל הרחב בפלטפורמות דיגיטליות שונות.

כניסות לפארקים ומתקנים עירוניים: כרטיס תושב יכול לתת מענה ושליטה על כניסה למתקנים עירוניים ופארקים בתקופות שיאי עונות ותקופות עמוסות בחגים, אין ספק כי אשדוד תמשיך לארח תיירות מחוץ לעיר אך יכולת שליטה לא יכולה להזיק במידת הצורך.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*